1

Onderwerp: Waar kun je een oven bakplaat kopen?

Ik ben op zoek naar een nieuwe bakplaat voor mijn constructa oven.Ik kan er alleen niet heel veel over vinden op google.
Heb wel een orginele gevonden maar die kost bijna 45euro en dat vind ik wel wat aan de dure kant.

Weten jullie ook of ik ze ergens anders kan kopen?
Maat is 44x37cm
Alvast bedankt.

Groetjes renee

2

Re: Waar kun je een oven bakplaat kopen?

Bij de blokker heb ik er eentje gekocht die kan je in verschillende maten zetten

Beginneling :)

3

Vivnus schreef:

Bij de blokker heb ik er eentje gekocht die kan je in verschillende maten zetten

Ja die heb ik nu ook maar dan bij de action weg.Pff wat een onding.Als ik heb in de oven schuif dan schuift hij is en valt naar beneden/Plus hij is een stuk minder diep als de orginele.

Maar iig bedankt voor je antwoord

4

o dat inschuiven heb ik totaal niet met die van de blokker.. maar hij is idd minder diep... dan heb ik geen idee ! Succes met zoeken !

Beginneling :)

5

Ik heb gisteren een bakplaat (merk Zenker) gekocht bij de Lidl.
Heel stevig en ik heb er 5.99 voor betaald!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

die inschuif bakplaten zijn ook bij de action die heb ik ook werkt super

7

Heb je nog wat speling? Ik heb er één over van 45x37. Die je van me over mag nemen.

8

Pucca schreef:

Heb je nog wat speling? Ik heb er één over van 45x37. Die je van me over mag nemen.

Ja als ik de maat van de oven opneem dan kan hij 46 bij 38 zijn.Buiten maat van de plaat dan he.
Is dat bij die van jou zo dat de buiten maat 45x37 is?

En wat wil je er voor hebben?

9

De buiten maat van de plaat is idd 45x37. Ik hoef er maar 10 euro voor te hebben en er komen waarschijnlijk nog verzendkosten bij.

10

renee schreef:
Pucca schreef:

Ja als ik de maat van de oven opneem dan kan hij 46 bij 38 zijn.Buiten maat van de plaat dan he.
Is dat bij die van jou zo dat de buiten maat 45x37 is?

En wat wil je er voor hebben?

Ik heb het nog even nagemeten en hij kan 46.5 bij 40 zijn De buiten maten dan he.Op zijn kleinst 45 x 37.Dus komt super goed uit.Neem aan dat het een dichte plaat is en niet een rooster?

11

Pucca schreef:

De buiten maat van de plaat is idd 45x37. Ik hoef er maar 10 euro voor te hebben en er komen waarschijnlijk nog verzendkosten bij.

O hahah ik was te snel.Is hij nieuw of 2e hands?Heb je er een foto van?
Want 10 euro vind ik een super bedrag plus verzendkosten dan nog.

12

Wacht, ik mail je even.

13

Bij de IKEA heb je ook een bakplaat. Werkt prima.