Onderwerp: 2 nieuwe taartjes om uit te proberen
Hallio,
Na mijn eerste taart van de week had ik de smaak te pakken gekregen. Een vriendin wilde gelijk een verjaardagstaart vor haar dochtertje.
Aangezien ik nog een tweede bodem had gemaakt en mijn schoonouders terugkomen van vakantie heb ik voor hen ook een taart gemaakt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog wel tegen vind vallen alemaal. Aldoende leert men naturlijk maar graag zou ik van jullie nog wat tips willen.

- als ik een figuurtje maak, plakt het zo aan mijn vingers vast dat ik het haast niet meer mooi op de taart krijg gelegd.
- hoe zorg ik ervoor bij een puzzelplaatje dat het allemaal niet veel te dik wordt?
Ik ben er ook achter dat ik toch echt uitstekers van cijfers en alfabet moet hebben wil je mooie letters krijgen op je taart. Zoals jullie kunnen zien is het me niet goed gelukt om ze uit d ehand te snijden.
Graag nog meer tips en feedback want ik wil net zulke mooie taarten kunnen maken als sommige van jullie hier kunnen 
Dit gaat ook op voor letters als je die maakt op deze manier .Als je dubbel beslag gebruikt worden je taarten hoger en daardoor ook mooier , letters kun je ook maken van sliertjes uit de sugergun .
.