Onderwerp: 50 maar totaal geen Abraham
Althans, dat vind ik. En mijn man zelf ook 
Afgelopen vrijdag werd mijn man 50 jaar. En dat hebben we zaterdag gevierd. Niet dat mijn man daar ook maar iets vanaf wist. Alles heb ik in het geheim gepland. Met als resultaat een verraste man die dolgelukkig was met alle mensen die voor hem waren gekomen en met mij dat ik het had geregeld 
Hier 2 van de 3 taarten en de dummie die ik gemaakt heb voor hem. De derde taart was een aardbeienyoghurttaart en die heb ik al vaker gemaakt en ook al een keer hier gepost..

Vanaf zijn 7e hockeyt mijn man al. Dus ja, dan is dat wel een thema in zijn leven. Alleen hockeysticks vond ik wat saai, dus daarom zijn lievelingsbloemen, roze gerbera's erbij gedaan.
Gevuld met citroenmascarpone en citroenbavarois. Afgesmeerd met roseccobotercrème. Bekleed met marsepein. De hockeysticks zijn fondant en de bloemen marsepein.

Ik dans al zolang als ik kan lopen, maar mijn man pas 2,5 jaar. Met veel lol en af en toe frustratie heeft hij zich toegelegd op salsa. Regelmatig zwieren we samen de woonkamer door. Ik had dan ook een salsaworkshop geregeld voor tijdens het feest.
De taart is gevuld met kokosmousse en mangobavarois. Afgemsserd met ananasbotercrème en bekleed en gedecoreerd met marsepein. De topper is van fondant.

Deze dummie had ik meer als plagerijtje gemaakt. Manlief heeft namelijk maanden geroepen dat hij geen 50 op zijn taart wil. Tsja, en wat doe je dan 
Mijn cijfers waren goed gelukt vond ik. Alleen hebben ze het feest niet gehaald. De dag voor het feest heb ik ze in de dummie gestoken en vastgezet met icing. De volgende ochtend waren ze helemaal slap en lagen deels naast de taart. Ik kon wel janken, maar was o zo blij dat ze niet op een taart stonden!
Iermand een idee hoe dit kon gebeuren?
Bedankt voor het kijken!
Created By Heart op Facebook