Onderwerp: Kleine parade..
Een kleine parade van afgelopen week. Heb even zitten rekenen en heb binnen 7 dagen voor 277 man aan taart, cupcakes en cakepops gebakken.. Snap nu ook waarom ik nu zo moe ben 
De andere twee (bruids-)taarten staan bij de stapeltaarten. De cupcakes zal ik zo ook nog even plaatsen.
De twee zwarte taartjes waren een probeerseltje.. Uiteindelijk uitgedeeld aan vrienden waar we op visite gingen.. Die vinden het nooit vervelend als ik weer eens wat wil testen 
Citroen biscuit gevuld met kersenmousse met hele (ontpitte) kersen, frambozen confiture en verse frambozen.

Deze taart was voor een jarige, als opdracht kreeg ik mee dat ze een jurk aan zou doen die erg fleurig was met bloemen. Kleuren groen,blauw/turquoise,roze (en een beetje geel en oranje). Of ik daar wat mee kon..? Oh ja, en de naam en leeftijd -10 (ze werd eigenlijk 35, maar haar motto is "forever 25") moesten er ook op, maar het liefst niet zo standaard op de taart geplakt..
Citroen biscuit gevuld met huisgemaakte aardbeienconfiture en verse aardbeien. Gedecoreerd met suikerbloemen en Atsina cress.
Bedankt voor het kijken en de reacties!
Grtz
Roos
Oh My Cake
http://www.facebook.com/pages/Oh-My-Cak … 4017378064
Maar altijd leuk om te proberen natuurlijk! 
.