1

Onderwerp: Silvercrest keukenmachine lidl vanaf 7 juni.

Ik wil een nieuwe mixer gaan kopen, omdat de oude stuk is gegaan. Nu zag ik deze staan in de folder. Ik heb al eerder een mixer van de lidl gehad en die mixte wel goed enzo, maar maakte veel lawaai en is dus nu stuk gegaan. Naja, niet echt stuk maar 1 van de twee mixers is stuk. Tijd voor een nieuwe dus :D

Hebben jullie anders een tip voor een mixer niet te duur, want ben nog beginner?

Alvast bedankt!

(hij staat in het krantje van de lidl)

Re: Silvercrest keukenmachine lidl vanaf 7 juni.

ik heb een tijd geleden deze van mijn moeder gekregen

http://www.otto.nl/product/5531836?c=hu … ofiMixx-44

hij is super fijn en je kunt er ook meer dingen mee dan alleen mixen.
ik vindt het een hele fijn voor niet al te veel geld.

3 Laatst bewerkt door Varodi (03-06-2012 21:47)

Ook ik ben wel geïntresseerd in de lidl keukenmachine. Dus ik lees even mee.
Het lijkt me wel handig dat er ook een snijmachine en blender bij zitten. Weet iemand of de snijmachine en blender ook goed werken?

Ik vind hem trouwens wel veel lijken op de bosch mum 4-serie......
Als ik naar het productiefilmpje kijk op de site van lidl zie ik wel veel overeenkomsten. Ik vraag me eigenlijk af in hoe verre dit product niet uit de fabriek bij bosch komt?  Weet iemand dat??

4

Ik heb deze van de lidl vorig jaar gekocht, werkt super goed en gebruik hem dagelijks!

Varodi schreef:

Ik vind hem trouwens wel veel lijken op de bosch mum 4-serie......
Als ik naar het productiefilmpje kijk op de site van lidl zie ik wel veel overeenkomsten. Ik vraag me eigenlijk af in hoe verre dit product niet uit de fabriek bij bosch komt?  Weet iemand dat??

hij lijkt als 2 druppels water op die van mij. Ik heb alleen geen blender erbij, maar die kan er wel op. Verder heb ik ook alle schijven voor en het snijden erbij. Ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd of die uit dezelfde fabriek zou komen.

6

ik kan hem niet vinden in het krantje van Lidll.
Heb ook interesse

7

Ik zou graag een beginners boodschappenlijstje hebben wat allemaal nodig heb aan produkten & materialen om als beginnend taartbakster te kunnen beginnen.
Deze week krijg ik mijn 1e bassisworkshop in maken van een taart.
Het lijkt me erg leuk te gaan doen het zelf taarten maken.
Maar wil dan wel goed beginnen als thuis na de workshop verder wil oefenen.
Als ik dan echt de smaak te pakken heb me verder verdiepen in ander soort workshops zoals: decoreren van een taart - puzzeltaart maken - cupcakes maken etc...

Wie kan mij op weg helpen en eventueel buiten dit forum om nog adressen waar spullen kan kopen en aanschaffen.Zodat meerdere adresjes heb om produkten en vooral materiaal te kopen om van alles te proberen.

Hopende jullie mij kunnen helpen .

Groetjes,
Nimi