1 Laatst bewerkt door MargeretheAnne (08-05-2014 18:38)

Onderwerp: Wie heeft ervaring met de Topping Tornado?

.

2

Re: Wie heeft ervaring met de Topping Tornado?

Ik zou het niet doen , zonde van je geld . Ik heb het filmpje bekeken maar volgens mij krijg je hetzelfde resultaat als je met je handen strooit hoor .

Carpe Diem !

3

Ik ben op zich erg gevoelig voor gadgets, maar dit lijkt zelfs mij een enorme onzinnige aanschaf. Zet je cupcake in een bakje om overtollig strooisel op te vangen , strooi de versiering erover en je hebt hetzelfde resultaat , maar dan gratis.

Zoete groetjes, Marjolein

4

zoete kunst schreef:

. Zet je cupcake in een bakje om overtollig strooisel op te vangen , strooi de versiering erover en je hebt hetzelfde resultaat , maar dan gratis.

:Y  :Y  :Y

5

Ik heb in de loop der jaren echt ontzettend veel spullen aangeschaft, omdat het er allemaal zo handig uitzag..............Maar van heel veel spullen heb ik achteraf spijt en liggen nu heel ver achter in de kast stof te happen.

Ik vind persoonlijk dat je best veel handelingen moet doen om 1 cupcake te voorzien van wat sprinklers.

Misschien word de beslissing makkelijker als je weet hoeveel de Tornado topping kost...............Alhoewel de prijs mij bijna nooit weerhield om iets voor de heb aan te schaffen hihihi

Groetjes San

6

ik vind echt onzinaankoop...

Je koop bij action diverse maten plastic bakken en hou je erboven of doe je sprinkles in bak zelf en doop je zoals je bij softijs ook zo doe....

Ideaal en veeeel goedkoper dan zo lompe onzinaankoop  :o

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

7

best een grapping ding , maar ik zou het nooit kopen

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

8

grappig ding maar zo zonde van je geld... gewoon strooien met een bakje eronder