1

Onderwerp: TIP! Kitchenaid artisan voor 448 euro

Voor wie heel graag een kitchenaid wil maar 599 euro net iets teveel vindt...
Bij discountonline.be worden nieuwe kitchenaid artisans verkocht voor 448 euro. Ik heb zelf afgelopen zondag een zwarte besteld en heb deze gister binnengekregen. Ben er helemaal blij mee!
En mocht je kleur er niet tussen staan.. het aanbod veranderd regelmatig.

2

Re: TIP! Kitchenaid artisan voor 448 euro

Het is dat ik er al een heb, maar ga zeker eens kijken of ze ook accessoires hebben voor minder...

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

3

Zelfs met verzendkosten blijft het goedkoper!

Bedankt voor de tip!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Heel erg bedank voor de tip.
Dat is veel voordeliger jammer dat er minder keus is uit kleuren ik ga mailen om te vragen of ze ook andere kleuren kunnen bestellen.

Hoe bevalt hij?

5

Nadat mijn Kenwood het na 5 jaar en een paar honderd taarten , vele kilo's botercréme , slagroom etc. het heeft begeven ging ik eens flink aan de google en kwam ook op deze site terecht .

Qua kleur beperkt maar ach...zó belangrijk is dat toch ook niet . Net even telefonisch contact gehad en heel vriendelijk te woord gestaan . Ik heb een frambozenrode besteld en als het meezit heb ik hem a.s. Vrijdag in huis !

Carpe Diem !

6

Heb hem nu een paar keer gebruikt en hij werkt echt perfect! Geen gestuif meer in de keuken, grote hoeveelheden tegelijk mixen en heerlijk smeuïge botercreme in slechts een paar minuutjes! O ja... En hij staat geweldig op het aanrecht  :)

7

Op Pixmania.nl zag ik hij te koop is voor 428 euro! Je moet dan wel de rode of de zwarte willen, de andere kleuren zijn duurder. Incl verzendkosten zou hij 443 euro zijn.

8

Mariette1 schreef:

Heb hem nu een paar keer gebruikt en hij werkt echt perfect! Geen gestuif meer in de keuken, grote hoeveelheden tegelijk mixen en heerlijk smeuïge botercreme in slechts een paar minuutjes! O ja... En hij staat geweldig op het aanrecht  :)

Fijn dat hij zo goed bevalt.
Waar jij hem vandaan hebt kunnen ze hem ook  in de kleur die ik wil leveren het duurt dan alleen 3 tot 4 weken maar voor die prijs wil ik wel wachten.

9

pixmania verkoopt regelmatig buitenlandse modellen en dan kan de garantie anders zijn.... begreep ik bijvoorbeeld van Kenwood....

10

Niet alle kleuren zijn 448,- b.v. licht roze kost 480,-