1

Onderwerp: keukenmachine

hoi Dames

ik wil heel graag een keuken machine aanschaffen omdat ik toch steeds meer taarten ga bakken en 10 minuten voor een biscuit te mixen heb onderhand tennis armen hahah nu heb ik deze gezien Kenwood KM264 keukenmachine maar mij vraag aan jullie is is dit een goede machine want heb er echt heel weinig verstand van

groetjes Danielle

2

Re: keukenmachine

Ik heb er ook wéken over getwijfeld welke machine ik nu het beste kon aanschaffen.  Ik heb aanvankelijk de Kenwood 264 besteld maar toen ik die uitpakte, viel de kwaliteit me toch tegen.  Ik heb de machine teruggestuurd en ben naar meerdere kookwinkels gegaan om me goed voor te laten lichten.  Ik dacht: "ik doe het nu in één keer goed en koop een KA!". 
Ik ben uiteindelijk met de Kenwood 013 thuis gekomen!  Ik had toch het gevoel dat ik hiermee meer waar voor mijn geld kreeg want dat werd in de winkels wel min of meer aan gegeven.  De 013 kostte ongeveer evenveel als de KA maar zou qua techniek moderner zijn en de machine biedt meer mogelijkheden wat betreft accessoires.  Als het in één winkel gezegd zou zijn, had ik misschien gedacht dat het een verkooppraatje was maar in meerdere winkels werd hetzelfde gezegd. 
Wat betreft prijzen is er een enorm verschil.   De machine heb ik gekocht in een kookwinkel die ook een internetsite had en daardoor een scherpe prijs kon bieden.  Iets meer dan bij de grote ketens maar wel een stuk minder dan de kookwinkel in de stad zonder internetsite.  En met 5 jaar garantie! 
Heb er al cupcakes met botercreme mee gemaakt en brooddeeg en het gaat fantastisch.   
De KW 264 vond ik voor het geld wel een hele complete machine maar technisch is die toch een stuk minder dan de  KW chef/major.  De kookwinkels verkochten de KW 264 om die reden niet.   Ik ben achteraf blij dat ik voor kwaliteit ben gegaan en niet voor de prijs.  Ik heb in mijn leven al vaker geleerd dat goedkoop uiteindelijk toch vaak duurkoop was.

3

Re: keukenmachine

Ik heb zelf ook nog geen machine gekocht maar heb vandaag de aanbieding van Groupon gezien:

Harper Keukenmachine

De specificaties van de AK 55 en AK 75

1000 W
6 snelheden en pulse
Kom van 5 liter
3 in 1: mixen, kloppen en kneden
De mix arm beweegt tot een hoek van 50 graden
De AK 75 heeft alles zoals boven plus een vleesmolen