1

Onderwerp: Iemand ervaring met de Harper??

Heeft iemand ervaring met de Harper keukenmachine?

De specificaties van de AK 55 en AK 75

• 1000 W
    6 snelheden en pulse
    Kom van 5 liter
    3 in 1: mixen, kloppen en kneden
    De mix arm beweegt tot een hoek van 50 graden

http://static.nl.groupon-content.net/48/54/1337184955448.jpg

Groupon aanbieding voor 89€(+9€ verzending)

2

Re: Iemand ervaring met de Harper??

Haha je bent me net voor, wilde het ook al hier vragen. Zag de aanbieding op groupon.

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

3

Daar ben ik nou ook zeer benieuwd naar! Ik heb de aanbieding ook gezien maar kon echt geen reviews vinden.
Vraag me af of het wat is,

4

heb alleen gevonden dat het een franse merk is :/

5

niemand?

6

Hij ziet er exact zo uit als mijn Bestron, zie mijn topic in dit deel

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Dag dames,

Ook ik heb een tijdje zitten googlen etc. om reviews te kunnen vinden, maar helaas....geen enkele recensie te vinden! Wellicht dat dit komt doordat het een Frans merk is...

Omdat ik volgende week jarig ben en vanwege tentamens etc. mijn verjaardag al gevierd heb, vind ik dat ik met het geld dat ik heb gekregen best wel een keer iets leuks voor mezelf mag kopen. Ik heb het dus gewoon maar gedaan! Over ong. drie weken ben ik in het bezit van een Harper AK 75!! Jeej!

Zodra ik hem getest heb laat ik jullie weten wat ik ervan vind. Misschien dat jullie er dan nog wat aan hebben, want ook deze aanbieding heb ik eerder voorbij zien komen. De levertijd is wel ong. drie weken dus het kan even duren.

8

Volgens mij is er al wel wat over een group on getikt, dat de bestelde mixer niet op tijd geleverd werd en dat de levering keer op keer werd uitgesteld.

ik heb hem vandaag binnen gekregen ga hem van de week testen.
ben heel erg benieuwd.
zijn er al meer mensen die hem hebben gekocht en binnen hebben en hem al hebben getest?

10

ik heb hem vandaag geprobeerd, en hij doet het prima, alleen maakt hij wel een wat herrie maar ik hoef gelukkig niet meer met de handmixer aan de gang.
ben helemaal blij