1

Onderwerp: help

heb net mijn eerst foto geplaats maar die is zo klein dat nog niets te zien is hahahahaha hoe krijg ik die gewoon op het scherm zodat iedereen ze normaal kan zien

groetjes ramona

je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet als van de dingen die je had willen doen

2

Re: help

http://tinypic.com/index.php is de link om foto`s te plaatsen :)

3 Laatst bewerkt door nbioui (08-05-2012 18:02)

Re: help

dan ga je naar bewerken (in je bericht)
en dan zie je dit:

(url)...........................................................................(/url)

De beide url's moet je veranderen in img, dus zo

[img].......................................................................[/img]

Nieuwe hobby gevonden......TAARTEN!!

4

Re: help

oja..dat was ik vergeten te zeggen :lol:

5

Re: help

hihi :D

Nieuwe hobby gevonden......TAARTEN!!

6

Re: help

lol gelukkig ben ik beter in mijn taartje maken want dit lukt dus echt niet

groetjes ramona

je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet als van de dingen die je had willen doen

7

Re: help

ik heb eerst mijn foto's op mijnalbum.nl gezet. miss is dat een idee

Nieuwe hobby gevonden......TAARTEN!!

8

Re: help

staat er misschien het woordje mini in je link? ALs dat zo is, even ertussen uit halen

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

9 Laatst bewerkt door Renata75 (09-05-2012 08:15)

Re: help

Wanneer je de foto in mijn album bekijkt, zie je links naast de foto: link naar foto/album. Daar klik je op. Vervolgens krijg je een aantal opties. Vink de optie, Foto op website of blog, aan. Dan komen er 2 linkjes onderaan te staan. Je kopieert de link bestemd voor een forum en die plak je in je bericht. Op deze manier hoef je niet aan de link toe te voegen of aan te passen. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Ik zal het ook even in je andere topic zetten.

Hier zie je het op beeld
http://www.youtube.com/watch?v=YmeZdgTkmyQ

Groetjes, Renata

10

Re: help

super dankje allemaal hahah ahad meer moeite met foto maken en plaatsen als met taartje maken geloof ik gelukkig wilde mijn partner er een nieuwe foto van maken en met alle hulp staat hij er nu op thanks

je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet als van de dingen die je had willen doen