Onderwerp: Afsmeren met lemoncurd
Kan dat?
En kun je flesjes aroma zoals vanille ,rum door de botercrem 1:1 doen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Afsmeren met lemoncurd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan dat?
En kun je flesjes aroma zoals vanille ,rum door de botercrem 1:1 doen
Vraag 1: NEEEEE!!!!!
Vraag 2: Ja, maakt t zelfs veel lekkerder!
Ik smeer zelf regelmatig af met lemoncurd; nog nooit problemen daardoor gehad.
Vraag 1: NEEEEE!!!!!
Vraag 2: Ja, maakt t zelfs veel lekkerder!
Waarom kan dat niet? Het wordt er niet gladder van maar zorgt wel dat de marsepein blijft plakken, net als wanneer je jam gebruikt. Het is maar wat je bedoeling ermee is lijkt me.
Je kunt ook wat lemon curd door botercrème 1:1 heen doen. Dat wil ik ook proberen, weet alleen niet hoeveel er maximaal in kan zodat het wel stevig genoeg blijft om mee af te smeren (om glad te maken).
Je kunt ook wat lemon curd door botercrème 1:1 heen doen. Dat wil ik ook proberen, weet alleen niet hoeveel er maximaal in kan zodat het wel stevig genoeg blijft om mee af te smeren (om glad te maken).
wanneer ik b.v. 50 gr. lemoncurd toevoeg dan voeg ik 25 gr. water minder toe en je behoud de stevigheid die je nodig hebt.
wanneer ik b.v. 50 gr. lemoncurd toevoeg dan voeg ik 25 gr. water minder toe en je behoud de stevigheid die je nodig hebt.
Ik maak botercrème zelf van roomboter en poedersuiker, hoeveel lemon curd zou je daar dan aan toe voegen?
[MOVE] -> bekleden
hansje pansje kevertje schreef:wanneer ik b.v. 50 gr. lemoncurd toevoeg dan voeg ik 25 gr. water minder toe en je behoud de stevigheid die je nodig hebt.
Ik maak botercrème zelf van roomboter en poedersuiker, hoeveel lemon curd zou je daar dan aan toe voegen?
gokje: 2 eetlepels?
Gewoon af en toe even proeven!
Gemeld.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Afsmeren met lemoncurd