1

Onderwerp: Zoektocht naar juiste Keukenmachine

Ik wil graag een keuken machine kopen en ik weet dat de kitchenaid geweldig is maar die kan ik nog niet betalen.
Ik heb een paar anderen op het oog en ik wil graag weten of het vermogen (watt) veel uitmaakt.
Ik heb er namelijk 2 op het oog van rond de 1000 watt (clatronic) maar ik heb ook een mooie kenwood gezien maar die heeft maar 500 watt.
Ik neem aan de de kenwood van betere kwaliteit is maar zou die ook brooddeeg en royal icing aankunnen?
Weet iemand of clatronic een goed merk is?

2

Re: Zoektocht naar juiste Keukenmachine

Ik ben eruit!
Het wordt de Kenwood KM264

3

mabel schreef:

Ik wil graag een keuken machine kopen en ik weet dat de kitchenaid geweldig is maar die kan ik nog niet betalen.
Ik heb een paar anderen op het oog en ik wil graag weten of het vermogen (watt) veel uitmaakt.
Ik heb er namelijk 2 op het oog van rond de 1000 watt (clatronic) maar ik heb ook een mooie kenwood gezien maar die heeft maar 500 watt.
Ik neem aan de de kenwood van betere kwaliteit is maar zou die ook brooddeeg en royal icing aankunnen?
Weet iemand of clatronic een goed merk is?

Ik ben ook al enige tijd op zoek naar een keukenmachine.  WIlde heel graag de kenwood patissier maar kan hem nergens bestellen.  Toen een Clatronic besteld bij Neckerman.  Apparaat binnen gekregen, mocht hem proberen.  Wat een herrie... Leek wel of er een vliegtuig opsteeg in mijn keuken.  Dus weer ingepakt en terug gestuurd.   Nu dus nog geen machine.     
Ik las dat jij de Kenwood k264 hebt gekocht en ben heel erg benieuwd naar jou mening.   Is het wat???   en maakt hij erg veel herrie.    Hoop dat je mij wilt helpen.

groetjes Marina

4 Laatst bewerkt door romadejong (06-05-2012 20:29)

[

groetjes Marina

5

Ik kan hem niet vergelijken qua geluid want dit is mijn eerste keukenmachine.
Ik heb nog geen gebak ermee gemaakt dus ik kan er nog niet heel veel over zeggen.
Voordat ik hem kocht heb ik de naam van de machine bij de zoekfunctie van dit forum ingevoerd en ik las in een aantal topics dat dit een goede machine is :-)

6

mabel schreef:

Ik kan hem niet vergelijken qua geluid want dit is mijn eerste keukenmachine.
Ik heb nog geen gebak ermee gemaakt dus ik kan er nog niet heel veel over zeggen.
Voordat ik hem kocht heb ik de naam van de machine bij de zoekfunctie van dit forum ingevoerd en ik las in een aantal topics dat dit een goede machine is :-)

dank je wel...  Ben er nog steeds niet uit.
Misschien tot nog even doorsparen voor een KA

groetjes Marina