Onderwerp: planning bruidstaart maken wie geeft er feedback?
hoi allemaal,
ik heb er al eerder over gepost: mijn bruidstaart. Wij gaan 11 mei trouwen en ik wil de taart deze week maken en invriezen, maar ik zou graag jullie feedback/ tips willen
ik heb nu het volgende bedacht:(taartje met twee lagen)
- onderste taart maken op zo'n zilveren cake drum en die mee bekleden (moet nog wel even kijken hoe dat lukt, want ik heb de cake drum nooit eerder mee bekleed) vullen en bekleden. dowels erin en in een taartdoos in de vriezer zetten.
- tweede taartje vullen en bekleden en ook de vriezer in. tweede taartje met zo'n kartonnetje eronder en dan iets kleiner knippen, zodat niemand hm ziet
- in de tussentijd de laceflowers, vlinders en eventueel andere bloemen ter versiering maken en uit laten harden
- de dag voor de bruiloft: in de ochtend de taart uit de vriezer halen en in de koelkast zetten. tegen de avond de taarten uit de koelkast halen en op elkaar zetten. als de taarten ruim een half uur uit de koelkast zijn: de bloemen en vlinders erop plakken/zetten en lint om de taart heen vast maken.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ben zelf bang dat de taart misschien nog vochtig zal zijn waardoor het lint lelijk wordt, of de figuurtjes in zakken. wat denken jullie?
groetjes daphne