Onderwerp: [FEEDBACK] Hij is af!
M'n eerste taart! (Ooit.) Ik vind het zo leuk!
En ik zie heus wel dat ie echt in het niet valt bij de creaties die hier soms langs komen omdat ik eigenlijk maar een prutsbakster ben, maar ik ben toch apetrots. Die doperwtjes zijn misschien een beetje gek, maar ach. Ze zijn van marsepein, met zilverpoeder maar dat zie je niet echt. Maar die gouden balletjes zijn wel goed gelukt, toch? Hij is trouwens bekleed met lichtgroene marsepein, dat zie je op de foto ook niet echt. En die bruine blaadjes zijn ook van marsepein. Hij ziet er een beetje herfstig uit maar dat past goed bij het weer vandaag. Ik had er nog bloemetjes of iets in een vrolijker kleurtje bij willen doen maar toen was ie al min of meer vol. Het is een beetje een oelig ontwerp maar dat komt omdat ik gewoon maar wat gedaan heb.
En hij is zelfs lekker. Niet eens te zoet. Wel machtig. Het is funcakes bitterkoekjes cakemix met mokkabc (gewoon zelf gemaakt) en karamel (ook van mezelf).
Hebben jullie alsjeblieft verbeterpunten voor me?

oelig
)
. Wat betreft het decoreren, bedenk van te voren wat je er ongeveer op wil hebben, teken bijv. een klein ontwerpje en kijk tussendoor steeds of hij wordt zoals je wil of dat je nog aanpassingen wil doen dan kom je geen ruimte te kort voor dingen die je er nog op wilde hebben