1

Onderwerp: Mixer/keukenmachine

Wie kan mij helpen!!! Ik ben opzoek naar een mixer/keukenmachine.
Ik ben al een tijdje aan het kijken wat voor mij nou geschikt is, maar er is zoveel keuze!
Wat wil ik allemaal kunnen met de mixer:
- maken van luchtige bicuit
- maken van icing
- maken van botercreme
- enz....

Het apparaat moet wel genoeg vermogen hebben om de icing te maken en moet ook mijn bicuit lekker luchtig kunnen kloppen.

Hoeveel vermogen heb ik nodig?
Welk merk is goed?

Kan iemand mij helpen om een keuze te maken?

Groet Anja

2

Re: Mixer/keukenmachine

zonder twijfel: de kitchenaid!

3

Ja maar dan moet ik eerst heeeeel veeeel taarten verkopen en ik ben nog niet zo ver dat ik proffesioneel aan de slag kan.. :o

Toch bedankt voor de reactie

4

en de kenwood dan?? die zijn rond de 200 euro..en als je geluk heb in de aanbieding bij makro bijv voor rond de 150.  :)

5

Ik heb gekeken naar de kenwood pattesier?  heeft deze voldoende vermogen? Is het een goed apparaat?

Ik las een aantal reviews waarin stond dat het bescuit niet luchtig genoeg wordt, dat niet alles vanaf de bodem mee wordt genixt en dat de schanieren niet stevig zijn??
Ik vind het best lastig als ik die dingen lees.

6

Wat vinden jullie van de Kenwood KMX 51?

7

Wilde zelf de kenwood patissier aanschaffen maar nergens meer te krijgen :( ! Er is navraag gedaan bij kenwood en het blijkt dat door een productiefout kenny is teruggehaald en ze weten nog niet wanneer de productie weer op gang gaat komen echt balen :s . Heeft iemand nog een goeie tip voor een goede mixer van maximaal
€ 200,-- ?