1

Onderwerp: Keukenmachines

Ik wil een keukenmachine gaan kopen. In eerste instantie om het bakken makkelijker te maken. Maar ook om meer mee te kunnen dan alleen mixen.
Alleen ik heb er echt de ballen verstand van.
Dus dames, kunnen jullie mij helpen? Welke hebben jullie en bevalt die goed?

2

Re: Keukenmachines

ik heb een kitchenaid en supertevreden!! :thumb:

3

Hier ook een smoorverliefde Kitchenaid eigenaresse!

Groetjes,
Marieke

4

Ik heb een Kmix van Kenwood. De KM54.

Groetjes, Renata

5

Hoi, ik heb je berichtje even verplaatst, hier past hij beter :)

Kitchenaid of Kenwood worden veel gebruikt door dames hier van het forum, zelf heb ik een Kenwood Patissier, maar weet niet of deze nog verkocht worden eigenlijk. Maar deze machines zijn toch voornamelijk voor het betere mix- en mengwerk.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

ik heb de Kenwood MX275 Patissier Stand Keukenmachine via modern.nl echt heel blij mee.

Groetjes Brenda

7

Hier staat een prachtige retrorode KitchenAid Artisan te glimmen. (en hij glimt natuurlijk zo verpletterend, doordat hij bijna geen seconde de tijd krijgt om stof te staan vangen  ;) )

8

Wilde zelf de kenwood patissier aanschaffen maar nergens meer te krijgen sad ! Er is navraag gedaan bij kenwood en het blijkt dat door een productiefout kenny is teruggehaald en ze weten nog niet wanneer de productie weer op gang gaat komen echt balen huh . Heeft iemand nog een goeie tip voor een goede mixer van maximaal
€ 200,-- ?

9

Er was hier iemand die de KitchenAid for 200 euro aanbood? Misschien iets voor je??

Mijn taartjes:  http://www.mijnalbum.nl/Album=RAZZCJK4
Mijn concertfotografie: www.dutchrosestudio.com

Ik heb een Kenwood major titanium. Die kost wel 'iets' meer dan eur 200. Omdat ik ook brood bak heb ik voor deze machine gekozen. Die heeft namelijk echte spierballen   :Y .

Ik ben er héél tevreden over. Mijn ervaring is al wel dat het maar goed is dat het een stevig apparaat is, ik heb de 2 kg brooddeeg algehaald (de 16 eiwitten nog niet  ;)  ).

Kijk ook naar wat er bij zit. Ik heb de ballongarde, k-klopper, siliconen k-klopper (ideaal voor biscuit) en een deeghaak. Alle attributen zijn al vele malen gebruikt.

Twee keer knippen, nog te kort.

11

Tigger schreef:

Er was hier iemand die de KitchenAid for 200 euro aanbood? Misschien iets voor je??

helaas al verkocht en het was vlak bij waar ik woon balen dus :(  maar bedankt voor de tip. Moet denk ik voorlopig geduld hebben, net een mail van Kenwood gekregen dat hij pas vanaf half juni waarschijnlijk weer leverbaar is.

12

pratje schreef:

Wilde zelf de kenwood patissier aanschaffen maar nergens meer te krijgen sad ! Er is navraag gedaan bij kenwood en het blijkt dat door een productiefout kenny is teruggehaald en ze weten nog niet wanneer de productie weer op gang gaat komen echt balen huh . Heeft iemand nog een goeie tip voor een goede mixer van maximaal
€ 200,-- ?

bij modern.nl staat het gewoon bestelbaar met een levertijd van 5 a 10 dagen deze is €200.-

Groetjes Brenda