Onderwerp: chocolade smelter van babycakes
Hier een berichtje van mij.
Ik heb in een webshop de chocosmelter van babycakes gezien.
Is er iemand die hem gebruikt? En welke ervaring heb je ermee?
Ik hoor het graag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » chocolade smelter van babycakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier een berichtje van mij.
Ik heb in een webshop de chocosmelter van babycakes gezien.
Is er iemand die hem gebruikt? En welke ervaring heb je ermee?
Ik hoor het graag
Ik lees mee. Heb wel goede recensie van Beline (Almere) gehoord, maar heb hem zelf nog niet gekocht...
ja!.. ik heb hem getest!
Ik vind het een prima apparaat de buitenkant wordt niet warm, het bakje waar je de chocolade/candymelts in smelt wordt ook niet al te heet, je kunt het bakje nog prima vastpakken .. Dus wel veilig met kids aan tafel
Ik heb de chocolade gesmolten op stand 2 en toen alles gesmolten was op stand 1 warm gehouden.
Het bakje is diep genoeg om je cakepop goed in te dopen.
Het enige vond ik(maar dat is persoonlijk) dat het snoertje niet zo heel lang was.. op zich wel fijn voor het opbergen, maar als je hem met chocolade fondue (jammie! ) gebruikt heb je wel een verlengsnoer nodig voor op tafel.
ow, dat is wel ideaal met kinderen dan... ik was aan het twijfelen of ik deze wou halen. nu maar doen dan. Kan de kleine meid weer helpen met dippen, wilt ze toch al zo graag...
Heb geen ervaring, maar heb zelf laatst een flessenwarmer gebruikt met een glaasje erin. Dit ging perfect.
Hallo, is dat dit apparaatje waar jullie het over hebben?:
Ik heb nl een kadobon van cook-and-co, en wilde deze bestellen voor de cakepops......
Volgens jullie een aanrader?
ik heb er ook een.
wel handig , maar ik vind het kommetje toch wel wat aan de warme kant
en als de chocolade te warm wordt is het ook niet goed , echte chocolade verwarmen is wel een precies werkje , als je de chocolade na verwerken nog glanzend en knapperig hebben.
heeft iemand enig idee hoeveel graden stand 1 en 2 zijn?
ik heb er ook een.
en als de chocolade te warm wordt is het ook niet goed , echte chocolade verwarmen is wel een precies werkje , als je de chocolade na verwerken nog glanzend en knapperig hebben.heeft iemand enig idee hoeveel graden stand 1 en 2 zijn?
Dat is idd ook wat ik wil weten...als de chocolade te heet blijft, dan is het niet handig...
Mss is het beter om een goede thermometer te gebruiken en dan gewoon au-bain-marie te blijven smelten??
Ik heb hem ook, en vindt het een fijn apparaatje.
Op stand 1 blijft chocola en de candy melts goed vloeibaar
spidygirl schreef:ik heb er ook een.
en als de chocolade te warm wordt is het ook niet goed , echte chocolade verwarmen is wel een precies werkje , als je de chocolade na verwerken nog glanzend en knapperig hebben.heeft iemand enig idee hoeveel graden stand 1 en 2 zijn?
Dat is idd ook wat ik wil weten...als de chocolade te heet blijft, dan is het niet handig...
Mss is het beter om een goede thermometer te gebruiken en dan gewoon au-bain-marie te blijven smelten??
Het kommetje wordt niet te heet.. ook op stand 2 niet.
Als je het echt glanzend en knapperig wil hebben zul je moeten gaan temperen, dan werkt alleen au bain marie ook niet.
Als smelter (chocolade en candy melts) voor cakepops werkt deze prima!
Heel fijn apparaatje. Er zijn nu zelfs extra schaaltjes verkrijgbaar, zodat je afwisselend met twee kleuren kunt werken. Eenvoudig het niet te warme schaaltje eruit nemen, en de ander erin steken. Ideaal
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » chocolade smelter van babycakes