Re: Moeke uit de Mjam!

hallolonneke schreef:
fran4april1952 schreef:

Die kip is zo leuk met die kuikentjes!!!Is die van cake of bisquit gemaakt?En de kuikentjes ook van cake? :thumb:  :thumb:

De kip staat helemaal uitgelegd in de laatste Mjam taart. Hij is van biscuit 20 cm, maar de staart en de kop uit cake gesneden.

de kuikentjes zijn helemaal van marsepein
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LEIE8ZSY.jpg

groetjes van Lonneke

Hartelijk dank Lonneke!!

27

hallolonneke schreef:

"............dan vullen aan de binnenkant en dan de ''hamburger'' erop (die ik eerst aan de buitenrand bekleed heb door hem op een omgekeerd soepbord te leggen). Dan weer de buitenranden vullen met 'sla' , 'kaas', en 'tomaat' en de binnenkant vullen. Daarna de bovenkant erop die ook al bekleed was

Geweldige parade! Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi!

Ik geloof overigens dat ik vandaag erg blond ben maar ik snap de uitleg niet helemaal (van de hamburger)  :o . En dan bedoel ik ....."het vullen aan de binnenkant"....hoe bedoel je dat? Snij je de taart in drie delen? De onderkant, de hamburger en de bovenkant?....en die delen vul je toch?

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

28 Laatst bewerkt door Rezie (10-04-2012 16:45)

Die hamburger is echt super!

29

Donnay schreef:
hallolonneke schreef:

"............dan vullen aan de binnenkant en dan de ''hamburger'' erop (die ik eerst aan de buitenrand bekleed heb door hem op een omgekeerd soepbord te leggen). Dan weer de buitenranden vullen met 'sla' , 'kaas', en 'tomaat' en de binnenkant vullen. Daarna de bovenkant erop die ook al bekleed was

Geweldige parade! Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi!

Ik geloof overigens dat ik vandaag erg blond ben maar ik snap de uitleg niet helemaal (van de hamburger)  :o . En dan bedoel ik ....."het vullen aan de binnenkant"....hoe bedoel je dat? Snij je de taart in drie delen? De onderkant, de hamburger en de bovenkant?....en die delen vul je toch?

Tja, zoals jij het zegt had het ook gekund... Ik had de taart 2 keer gesneden. Dus ik had 3 delen over; onderkantbroodje, hamburger en bovenkantbroodje. Tussen die lagen kwam de 'sla' en ook de vullingen. De broodjes en de hamburger zijn dus plakken ongevulde biscuit.

Jeetje, als ik het allemaal zo opschrijf snap ik het zelf haast ook niet meer... tja, ik doe ook maar wat, ik weet echt niet altijd wat de beste oplossing voor alles is.

groetjes van Lonneke

:thumb: super gedaan!

I never met a calorie I didn't like....

31

Wauw! Mooie parade hoor ;)

32

allemaal prachtig  :thumb:

33

Wat een geweldige, mooie taarten!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

34

hallolonneke schreef:

tja, ik doe ook maar wat

JAJA! En dan zulke mooie taarten neer zetten  :lol:
Ik vind ze leuk en ik ga je hamburger ook een keer maken  :thumb:

Wauw, Die hamburger is leuk.

Groetjes Thirza
Kijk ook eens op www.taartvanthirza.nl

36