1

Onderwerp: Foto's plaatsen bij een workshop

Hallo,

Ik snap niet hoe ik een foto kan plaatsen bij een workshop tekst?

Kan iemand mij dit duidelijk uitleggen, ik ben nog niet handig met de computer.

Alvast bedankt.

Groetjes

www.tasimo.nl voor workshops en kinderfeestjes op het gebied van taarten, sieraden en mozaiek. Groetjes Suzanne

2

Re: Foto's plaatsen bij een workshop

Hoi Suza!
Wat jammer dat je nog geen respons hebt gehad, maar ik denk omdat niemand het leuk vindt om je te vertellen dat je pas mag adverteren als je minimaal 3 maanden (actief) lid van dit heerlijke forum bent en 100 berichtjes hebt gepost.

(Dit om te voorkomen dat het forum alleen wordt gebruikt/misbruikt om snel reclame voor jezelf te maken...)

Overigens staat er een hele goede how-to over het plaatsen van foto's bij een topic/artikel bij de rubriek taartenparade. Stap voor stap beschreven met goede voorbeelden door Marianne.

Ik heb even op jouw site gekeken...wat een heerlijk creatief mens ben je en ik weet zeker dat jij van het forum, maar het forum ook van jou veel plezier zal hebben!! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

Re: Foto's plaatsen bij een workshop

Hoi Annelies,

Bedankt voor je reactie,

Ik heb denk ik niet goed gelezen dat ik eerst 3 mnd lid moest zijn.
En ik zal even kijken bij de how- to over hoe je de foto's kan plaatsen.

Leuk om te horen dat je mijn site leuk vind.

En ik denk dat ik heel veel aan deze site zal hebben en ik hoop voor andere ook iets te kunnen betekenen.

Groetjes

www.tasimo.nl voor workshops en kinderfeestjes op het gebied van taarten, sieraden en mozaiek. Groetjes Suzanne