1

Onderwerp: kenwood patessier

hoi dames

weet er iemand of de makro de kenwood patessier nog beschikbaar heeft en voor hoeveel...
heb je een pasje nodig voor deze aan te schaffen (en zo ja,kan dat met een pasje van belgie bij een nederlandse makro?omdat deze dichterbij is dan de belgische voor mij)

graag had ik het geweten want mijn goedkope keukenrobot heeft het laten weten...

groetjes bakerellaa

2

Re: kenwood patessier

Deze worden niet meer gemaakt, denk Makro een aantal weken geleden de laatste partijen hebben verkocht met hun winstpakker.

Winstpakkers bij de Makro zijn meestal 'oude' of 'restant' artikelen.
Die kopen de restpartijen op en stunten daarmee.

Het is niet zo dat die altijd in hun assortiment zit, dan zou er net één overgebleven moeten zijn van de actie.

Bij Makro heb je inderdaad een pas nodig, geen idee of dat met Belgische kan, (wist ook niet dat Belgie Makro's had)

Denk je het beste de Makro bij jouw in de buurt even kan contacten.

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

3

Hoi,

Ook ik ben op zoek naar de Kenwood Pattiersier, maar nergens te krijgen ook staat op internet dat ie vanaf 12 juni pas toeleveren is zo balen.
Bij d makro zag ik hem van de week ik ga terug en weg hè
Weet iemand waar ik hem regio Utrecht kan kopen

Gr. En alvast bedankt

4

Ik was isteren bij de Makro in Breda, daar staat nog wel een showmodel

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Deze worden niet meer gemaakt, denk Makro een aantal weken geleden de laatste partijen hebben verkocht met hun winstpakker.

Ik heb laatst een nieuwe Kenwood Chef gekocht en kenwood nl aan de lijn gehad. Ik heb ook nog een patissier staan en vroeg ze idd of ze uit de handel gaan. Dit is niet het geval! Ze zijn alleen op dit moment erg slecht leverbaar. Komen dus gewoon weer terug hoor, no worries

6

ow by the way, ik koop vaak via Modern.nl (goed service, snel en gratis verzenden) daar hebben ze hem nog lijkt het... Ff bellen voor het bestellen om zeker te weten...

7

Hallo allemaal,

Ik heb vernomen van verschillende leveranciers dat de Kenwood Patisier terug geroepen zijn naar de fabriek ivm een technische fout en dat na 19 ze weer in de handel komen.
Zelf heb ik lopen zoeken en zoeken Naar de juiste keukenmachine er zo zo verschrikkelijk veel in omloop.
De kitchenAid is waanzinnig maar ook waanzinnig DUUR en dat gaat boven budget.
Ik had ook Herman gezien en ik heb hem zojuist uitgetest hij is super.
En twee jaar garantie .
Wat ook fijn is dat het snoer netjes opbergt.
Ik ben er blij mee.
Ik heb ook met die van de Makro in mijn handen gestaan en daar open en dicht gedaan Die Bosch dan hè , maar toch is Herman den Blijker zijn keuken apparaat degelijker. Hij zou zijn naam niet voor niets daarvoor lenen. Dus nu kijk ik tegen Herman zijn kop aan hahaha laat die sticker nog even zitten.
Btw net Makarons gemaakt en straciatella cake en ze zijn super gelukt.
Ik hoop dat er meer mensen zijn hier die Herman hebben is altijd handigtips en trucks uit te wisselen.
Fijn (bak) weekend

Gr. Petra

8

kaatjuh schreef:

ow by the way, ik koop vaak via Modern.nl (goed service, snel en gratis verzenden) daar hebben ze hem nog lijkt het... Ff bellen voor het bestellen om zeker te weten...

Heb ik gedaan zijn daar ook niet heb heel internet en Utrecht en omstreken afgestruind
Ze zijn om technische reden terug geroepen en zijn pas na 19 juni weer leverbaar

9

Rope23 schreef:

Ik had ook Herman gezien en ik heb hem zojuist uitgetest hij is super.
Hij zou zijn naam niet voor niets daarvoor lenen.
Gr. Petra

Niet zomaar vanuit gaan, dat waar herman op staat goed is.
Bakplaten zijn niet veel soeps, trekken zelfs wat krom.

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

10

mmmwz wel vervelend dat je hem niet kan vinden als je hem graag wilt. die van mij heb ik nu vandaag even naar Ecare in Duiven gebracht, ik wil hem nl graag verkopen en ik had zelf het idee dat hij in de loop van de tijd een rateltje heeft ontwikkeld. Maar ik ben altijd erg op geluidjes en misschien is het wel helemaal niet zo. Maar ik vind het wel zo netjes hem na te laten kijken voordat ik hem verkoop, anders voelt het niet goed vind ik. Ik heb hem een half jaar gebruikt, heb nu de Titanium Chef omdat ik graag iets meer wilde kunnen met het apparaat.

Dus let op Marktplaats hahahaha die van mij heeft 2 k-kloppers, daaraan kan je hem herkennen straks