1

Onderwerp: Kenwood ruilen, en dan toch een KitchenAid??? twijfel, twijfel

HHEELLLLUUPPPPPP!!!!!!
Vorige week bij Scheer en Foppen de Kenwood Prospero (km264) gekocht. Heb hem nog niet gebruikt. Las hier ook minder positieve berichten en heb met deze machine ook een sapcentrifuge, die ik wel heb, en een blender die ik ook heb. Als enige voordeel vind ik de extra's van de snij- en raspschijven.

MAAR NU

zie ik in de folder van Cook & Co een KitchenAid K45 van 469 nu voor 399.
Ergens gaat mijn gevoel daar toch naar uit, maar de prijs vind ik behoorlijk.

Maar zal ik dan toch mijn ongebruikte, nog in de doos zittende Kenny terugbrengen, en voor de KitchenAid gaan.

Twijfel twijfel...................................ooohhhh wat ben ik ook erg.

2

Re: Kenwood ruilen, en dan toch een KitchenAid??? twijfel, twijfel

als je een kitchenaid neemt zal ik voor de artisan gaan en dus even door sparen. maar je hebt bij deze nu het hele pakket en wil je dat bij de kitchenaid dan ben je nog veeeeel meer kwijt. Ik ben heel bij met de mijne hoor en had er veel geluk mee (390,- eind 2010!)
Ik denk dat je even heel goed moet nadenken hoevaak je de extra dingen bij de kennie gaat gebruiken en van daaruit een keuze maken.

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

3

Ik heb een Kitchenaid classic (heb ik denk ik al 8 jaar) en die wil ik voor GEEN GOUD missen!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Tja de helft van de onderdelen blijft denk ik in de doos, omdat ik al een hele mooie blender en citruspers heb.  Zal eerst eens vragen of ik hem terug kan brengen bij de Scheer en Foppen.

5

Ik heb de 266 van prospero, vindt hem geweldig. Heerlijk veelzijdig en biscuits worden lekker hoog en luchtig met deze mixer, ook zwaar brooddeeg is geen probleem voor hem.

zeker KitchenAid!!!

Super fijn apparaat (de Artisan) en hoogwaardige kwaliteit!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

7

ik heb zelf een kitchenaid, en als die ooit kapot gaat: zsm een nieuwe!!! het is zon fijn ding!!

groetjes, Vivian

8

ik heb ook een kenwood, en vindt het een geweldig apparaat, ik zou niet meer geld willen uitgeven voor een kitchenaid terwijl ik nu alles bijd e hand heb

Bij mij bevalt de Kenwood prima. Ik heb wel de titanium major aangeschaft. Het vermogen is hoger dan van de kitchenaid (en de prijs relatief gezien lager). Aangezien ik ook nog wel eens brood bak was dat vermogen voor mij wel belangrijk.

Ik dacht eerst ook aan een kitchenaid, maar ik ben hier heel gelukkig mee!

Twee keer knippen, nog te kort.

10

Ik heb 2 jaren geleden ook een Kenwood Prospero gekocht, met al die hulpstukken en ben er heel tevreden mee.
Met de blender en rasp die ik al had heb ik mijn zus blij gemaakt en ik heb terug iets meer plaats in de kast.
Eigenlijk maar één minpuntje: ik had wel graag een grotere kom gehad achteraf bekeken.