1

Onderwerp: tip goede aanbieding? goed apparaat?

Ben me aan het orienteren voor een mooie mixer met mengkom. Helaas was ik net te laat voor de aanbieding bij de Makro.

Maar nu kwam ik een Kenwood KM 264 tegen voor 219 euro. Folder Scheer en Foppen.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen, tips en adviezen.

2

Re: tip goede aanbieding? goed apparaat?

Jammer dat er nog geen reacties zijn gekomen. Maar ik heb er een goed gevoel bij, dus vanavond ga ik hem halen.

3

Veel plezier met je aankoop. Vandaag komt mijn km010 binnen (als het goed is)

Had al een patissier, maar die gaat de deur uit. De productie is hier iets opgeschroefd en had het idee dat deze dat niet helemaal leuk vond. Hij begint wat de ratelen her en der. Dus de patissier gaat voor een beurt zodat hij weer helemaal 100% is en dan verkoop ik hem (zit dan nog ruim een jaar garantie op)

Ik ben nu expres voor de chef titanium serie gegaan omdat alles daar rvs is, geen coatings meer ed aan de gardes en kloppers. Hoop dat deze heeeeeeel lang mee gaat.

Maar kan me niet voorstellen dat de Prospero van Kenwood (de km 262-266 geen goede keuze is.

Krijgt er ook nog leuk allerlei accesoires bij, heb je dat gezien?

4

het type kenwood wat jij beschrijft ken ik niet maar ik ben wel een echte kenwoord fan. Ik heb nu de kenwood chef en bij mijn moeder staat de kenwood major (de extra grote). Bij mij wordt ie bijna dagelijks gebruikt en daar ook. de vorige machine bij haar had een levensduur van ongeveer 30 jaar

En van mij uit bijna niets dan lof over deze machines (ik zie zelf maar 1 nadeel en dat is dat alle accessoires nogal wat ruimte innemen).