1

Onderwerp: Kneedmachine kruitvat volgende week, is 't wat?

In de nieuwe folder vd kruitvat online staat voor volgende week de kneedmachine. Kennen jullie dit merk Clatronic??
Hij is 79,99 euro... Is het wat denken jullie? Er zit 2 jaar garantie op.

2

Re: Kneedmachine kruitvat volgende week, is 't wat?

Ehhh... het merk is Bomann. Maar helaas geen ervaringen  :nooo  Sorry!

3

Nou dat is dus het rare, denk n fout in de folder. Op het ene plaatje staat er een Clatronic afgebeeld en op n ander plaatje staat idd een Bomann afgebeeld.
Als ik m online bestel komt de Clatronic in het winkelwagentje heb ik gezien. Dus dat zal m wel zijn dan.
Iemand ervaring met dit merk?? :think:

4

ik heb een clatronic, een uitgebreide en heb er goede ervaringen mee. ik weet niet hoeveel watt het is maar de mijne is 1200 watt, wel belangrijk denk ik om op te letten.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

Mirzan schreef:

ik heb een clatronic, een uitgebreide en heb er goede ervaringen mee. ik weet niet hoeveel watt het is maar de mijne is 1200 watt, wel belangrijk denk ik om op te letten.

Dank jewel voor je reactie!
Deze is 1000 watt zie ik.

http://www.youtube.com/watch?v=WmpsVVEEYaQ

'' Make cakes, no war'' ♥

7

zo pffff die is niet zachtjes wat een herrie lijkt we een stofzuiger zei mijn man  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

8

ing schreef:

Nou dat is dus het rare, denk n fout in de folder. Op het ene plaatje staat er een Clatronic afgebeeld en op n ander plaatje staat idd een Bomann afgebeeld.
Als ik m online bestel komt de Clatronic in het winkelwagentje heb ik gezien. Dus dat zal m wel zijn dan.
Iemand ervaring met dit merk?? :think:

Ja nu je het zegt... haha ze zien er wel precies hetzelfde uit. Zal wel een naamsverandering gehad hebben :)

ja als je op de site aankomt krijg je meteen de clatronic tevoorschijn met als titel CLATRONIC dus ik denk een foutje :/

'' Make cakes, no war'' ♥

10 Laatst bewerkt door ing (11-03-2012 12:32)

pffff, wat n herrie maakt ie zeg... Zet me wel weer ff aan t denken :think:
Maarja, t scheelt wel n hoop geld.
Nog meer mensen die deze thuis gebruiken?

11

ik heb die ook maar de mijne maakt echt niet zoveel herrie hoor, bevalt prima

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

12

weet niet of het uitmaakt dat ze hem leeg laten draaien?

13

sil schreef:

ik heb die ook maar de mijne maakt echt niet zoveel herrie hoor, bevalt prima

fijn om te lezen!!
Ik denk dat ik m maar ga bestellen vanavond.

14

de herrie ligt aan het aantal watt, hoe meer watt hoe meer herrie (de kenwood/kitchenaid is geloof ik maar 400 watt en maakt een stuk minder lawaai, maar heeft ook minder vermogen dus

Alles goed???? nee 3 fout

15

lune schreef:

de herrie ligt aan het aantal watt, hoe meer watt hoe meer herrie (de kenwood/kitchenaid is geloof ik maar 400 watt en maakt een stuk minder lawaai, maar heeft ook minder vermogen dus

over het lawaai kan je gelijk hebben maar het verhaal van meer watt is meer vermogen is per merk verschillend. de kitchenaid heeft een totaal andere manier van overbrenging, de motor zit in de kop waardoior de overbrengen korter is dus minder vermogen nodig hebt. wat dus ook betekend dat hij een stuk energie zuiniger is. en ja hij maakt nog wel herrie maar een stuk minder als een 1000 of 1200 watt.

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

16

ik dacht al.. kneedmachine, dat is handig! blijkt het gewoon een mixer te zijn haha!
ik heb hem niet, maar volgens mij is het wel een goed ding!

17

Move to ~> Apparatuur en spul als dat.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

18

Heb de Clatronic. Vorig jaar november aangeschaft. Eerst een Bomann gekregen (komt uit dezelfde fabriek) en binnen 4 minuten op hol en niets meer mee te beginnen. Heb het geld terug gekregen en een Clatronic besteld. Deed het super en maakte minder herrie dan die op het filmpje. (de Bomann maakte wel dat geluid)
Maar heb hem voor reparatie terug gestuurd. Standje 3 deed het niet goed.
Ik hoop dat ik gewoon pech heb en dat 3 maal scheepsrecht is. Wil hem graag heel weer terug want hij deed het wel super.
Ik bak af en toe taarten dus is ie goed genoeg voor mij maar als je veel bakt, weet ik niet of de machine het lang uithoudt.

19

het lijkt mij wel wat en ik vind t jammer nu geen centjes over te hebben om m aan te schaffen. hij maakt bovendien denk ik vast niet meer geluid dan mijn ouwe vertrouwde handmixertje!!!

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

20

Vanmiddag aangeschaft, en het is een juweeltje in mijn keuken! Stand 1 en 2 zijn helemaal prima, maar 3 en vooral 4 maken echt wel herrie...
Ik heb hem overigens alleen nog maar even getest zonder beslag/deeg erin, dus wie weet dempt dat het geluid nog iets. Maar ik ben er tot nu toe zéér tevreden over!
:D

21

Ik heb hem net besteld, wou geen risico lopen om tot morgen te wachten en hem in de winkel te kopen (dus maar wat extra uitgeven aan verzendkosten)
Ik ben benieuwd!
Ik heb nu nog een 10 jaar oud 9,- mixertje (bestron oid) en hij leeft nog... (met de nadruk op nog, arme opoe :lol: )

Groetjes Maaike

22

Ook ik heb m vanmi binnen gekregen en ik ben er heeeeel wijs mee! Net wat da linnie zegt stand 1 en 2 zijn vrij zacht maar 3 en 4 vrij hard. Maar dat mag de pret niet drukken hoor! ;)
Een aanrader! Heb er meteen een bescuit in gemixet (geluid bleef t zelfde) en hij werd erg mooi luchtig(wit). Makkelijk schoon te maken dus ik zeg...ik ben blij!! :Y

23

ing schreef:

Ook ik heb m vanmi binnen gekregen en ik ben er heeeeel wijs mee! Net wat da linnie zegt stand 1 en 2 zijn vrij zacht maar 3 en 4 vrij hard. Maar dat mag de pret niet drukken hoor! ;)
Een aanrader! Heb er meteen een bescuit in gemixet (geluid bleef t zelfde) en hij werd erg mooi luchtig(wit). Makkelijk schoon te maken dus ik zeg...ik ben blij!! :Y

Super en nu maar weer bakken ;)

Ik heb em vanmiddag gehaald en net een biscuit mee gemaakt. Het beslag werd veel gladder dan met mijn handmixer. Daar werd het zo luchtig mee, dat ik allemaal luchtbellen kreeg ondanks namixen op de laagste stand. Deze biscuit ziet er luchtig, maar toch stevig uit. Nu hopen dt ie lekker smaakt!

ik heb hem ook gehaald maar nog niet uitgeprobeert