1

Onderwerp: keukenmachine van kenwood

Hallo allemaal,

Weet iemand of je met kenwood tijd kan instellen. Ik weet wel de snelheid, als je moet mixen maar ook tijd? Stel je moet tien minuten mixen voor biscuitdeeg, kan je dat instellen. Ik zoek namelijk 1 die je kan instellen. Tijdens die 10 minuten wil ik andere dingen doen en vaak vergeet ik dan de tijd.

Ik zag wel kenwoods met timer, die zijn erg duur. Maar de andere zoals de kenwood km266? Er staat wel "Elektronische snelheidsregeling met momentschakelaar". Bedoelen ze dan dat ik een tijd kan instellen?

bvd :)

2

Re: keukenmachine van kenwood

Ik stel mijn kookwekkertje gewoon in :)

3

mippy schreef:

Ik stel mijn kookwekkertje gewoon in :)

Ja, ik ook.....

4

hihi, kan ook, maar ik heb liever alles in 1, ben ook binnenkort jarig, dus ik mag aangeven welke ik wil, zowiezo neem ik een kenwood hoor, absoluut! haha

Maar als er 1 is met zo een functie zou helemaal mooi zijn. Degene met timer zijn al gauw 700 euro, dat vind ik belachelijk duur.

5

Vraag er een telefoon met alarm functie/timer bij O-)

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

6

Ik gebruik ook mijn kookwekkertje, werkt als een speer.....  :D

Hoe meer functies in één apparaat, hoe gevoeliger voor defecten ;)

Alleen om de timer (aanschafprijs) kan je al een stuk of 4 (of wellicht zelfs 5) van de 'reguliere' Kenwood apparaten aanschaffen.

Ik zou het weten: kookwekkertje, 'gewone' Kenwood.... en dan nog wat vragen  :lol:

Een andere goedkope optie is om een tijdschakelaar in het stopcontact te doen en daar je keukenmachine op in te schakelen. Heb je hetzelfde idee.

Groetjes van Cora

8

maar niemand weet dus wat dit betekent:

Elektronische snelheidsregeling met momentschakelaar??????

@Annick
Kijk ik maak met een partner, veel tegelijk. kookwekkers gebruik ik, maar je raad het al, als tien van die dingen afgaan op verschillende tijden :) Alles met kookwekkertjes doen, wrm zou je? Als de modernste apparaten tegenwoordig alle functies hebben. En je werk kunnen verlichten.

Ik heb heel lang gewacht met het aanschaffen van kenwood, kijken of het wel waard is om het te kopen, recencies lezen, prijs vergelijkingen etc. Ik twijfel ook heel erg, je wilt natuurlijk handige tools, dan alleen een timer. Ik heb nog de tijd om te beslissen.

@Ireen
Voor jou is het misschien een hobby alleen, maar voor mij is het mijn hobby en werk.

9

zeeuwsmeisje schreef:

Een andere goedkope optie is om een tijdschakelaar in het stopcontact te doen en daar je keukenmachine op in te schakelen. Heb je hetzelfde idee.

Groetjes van Cora

Idd bedankt voor je tip! :)  Zal erover nadenken

10

Nee elektrische snelheidsregeling betekent gewoon dat je het op verschillende standen kan zetten en moment schakelaar is dat je 1 min het beslag 'omvouwt' en dan een paar sec rust en dan weer. Ik heb de KMIX van Kenwood. Gebruik ernaast ook een keukenwekker in bijpassende kleur rood van de KMIX. Ik gebruik verschiilende wekkers met verschillende kleuren passend bij het apparaat. Zo raak ik nooit in de war.

Succes met het kiezen

Zoete groetjes, Inti

11 Laatst bewerkt door Inti (10-03-2012 13:25)

Sorry dubbel :o

Zoete groetjes, Inti

12

Inti schreef:

Nee elektrische snelheidsregeling betekent gewoon dat je het op verschillende standen kan zetten en moment schakelaar is dat je 1 min het beslag 'omvouwt' en dan een paar sec rust en dan weer. Ik heb de KMIX van Kenwood. Gebruik ernaast ook een keukenwekker in bijpassende kleur rood van de KMIX. Ik gebruik verschiilende wekkers met verschillende kleuren passend bij het apparaat. Zo raak ik nooit in de war.

Succes met het kiezen

Aaah super voor de uitleg! Nu kan ik tenminste een keuze maken!