Onderwerp: cc papiertjes, en andere vragen!
Halllo allemaal,
ik heb inmiddels 15 (ronde) taarten gemaakt.
En 3x een ronde cupcakes.
Allereerst een 3 vraagjes over de cupcakes:
Hiervoor had ik papiertjes bij de Hema gekocht, dit om het even zo goedkoop mogelijk te houden, omdat ik zelf cupcakes altijd zo droog vind. Nou waren de papiertjes alle 3 de keren onzettend vet geworden...je zag dus helemaal niks meer van het motief. Ligt dit aan het hema merk, of is dat altijd zo met cupcakes, of doe ik iets verkeerd?
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al wel op de volgende vraag maar toch stel ik hem, van de 12 (zoveel passen er toch in een blik) waren er misschien maar 6 van hetzelfde formaat, sommige waren heel klein uitgevallen! Dit komst waarschijnlijk omdat ik er dus niet overal even veel in had gedaan toch? Of heeft dit een andere reden? Hebben jullie tips om te zorgen dat je wel overal even veel in krijgt?
Hoelang kan je cupcakes eigenlijk bewaren?
Dan nog een vraagje over een taart, na 15 (ronde) taarten staat er van het weekend een hart op het programma, en zeer binnenkort een vierkanten. Nou schijnt dit moeilijker te zijn, hebben jullie nog tips m.b.t het bekleden waar ik op moet letten?
Oh ja, de sugar gun is een veel besproken onderwerp op dit forum, zit al een tijdje te twijfelen of ik hem wil kopen of niet, daarom de grote vraag: Waarvoor gebruiken jullie dit precies?
Alvast bedankt weer! Jullie zijn geweldig met jullie hulp altijd.
Groetjes!