1

Onderwerp: ganache en bavarois

hallo allemaal,

Ik heb diverse topics gelezen echter wil voor mijn specifieke situatie toch ff DUBBELDUBBELchecken.
Ik ga een 3 laagse taart maken voor de verjaardag van mijn zoon, de taart wil ik afsmeren met ganache en vullen met diverse vruchtenbavarois met behulp van de bavaroismix te koop in de shop.
zaterdAG 17 MAART IS ZIJN VERJAARDAG mijn schema is als volgt:
donderdagavond biscuits bakken, vrijdag vulling en ganache maken, taarten vullen afsmeren en even de ganache laten opstijven. Vrijdagavond bekleden/decoreren en zaterdagmiddag rond 5 uur serveren.
Kan dit??? en zijn er nog tips of als het kiele kiele is alternatieven? het is voor oa kinderen dus wil wel zeker weten dat het kan
dank alvast

It's never to late to become what you might have been

2

Re: ganache en bavarois

gewoon niemand??? ik heb al gezocht op het forum en alleen antwoorden gevonden over bewaren NA gebruik . NIEMAND???????? :s

ik weet niet wat er door de bavaroismix gaat maar als dit alleen water is en geen rauwe eieren moet het lukken lijkt mij

misschien voor zekerheid in de koelkast zetten

succes

Dat gaat wel goed komen met dit schema, hoor.
Biscuit vooruit bakken kan altijd. Zo'n mix bavarois zitten natuurlijk geen rauwe eieren in, anders was het geen mix. En zelfs als je het zou aan moeten maken met verse slagroom dan wordt het nog +- binnen 24 uur na het maken van de mix gegeten, dus dat komt helemaal goed!
Fijne verjaardag!

5

Dank jullie wel :D