1

Onderwerp: HELLUP ik weet niet meer welke mixer...

Oke ik wou/wil heel graag een kitchenaid...  naar veel denken en zoeken op internet.. toch maar besloten te gaan uiteindelijk.. na heel veel keukenmachines te hebben gezien.. voor de kenwood kmix de witte. Dus ik heb besteld bij elektrokoopjes.. nou ik wacht al bijna maand en elke week zeggen ze weer hij komt volgende week etc.. nu heb beëindigd en mijn geld terug gevraagd. oke, dus  ik wou op bol.com deze zelfde machine gaan bestellen , wel iets duurder maar goed. .. nu is ook daar uitverkocht :(   nu weet ik dus echt niet meer!!! help!! toch maar kitchenaid of what te do???

2

Re: HELLUP ik weet niet meer welke mixer...

Ik ben erg tevreden over mijn Kitchenaid, kan hem je aanraden!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

3

Re: HELLUP ik weet niet meer welke mixer...

Ik heb vorige maand een KA gekocht en ben er blij mee. Nog geen biscuits mee gemixed overigens en ik kan nog niet zeggen of hij de verwachtingen echt waarmaakt.

Maar waarom ik reageer is het volgende: ik heb mij KA bij een reguliere kookwinkel gekocht voor €479,- terwijl deze voor €599 in de winkel staat. Die €599,- is schijnbaar een verplichte adviesprijs die winkels moeten hanteren. Daarom zijn internetwinkels vaak goedkoper want dat is grijze import. Dus een goed gesprek met de winkelier kan wonderen doen wat betreft de prijs. Mocht de prijs het struikelblok zijn.

Enige nadeel van zowel KA als Kenwood: wat niet op voorraad is heeft een hele lange levertijd. Schijnbaar heeft de importeur ook niet alles op voorraad en wordt er gewerkt met orders voorraf zodat de voorraden klein blijven.