1

Onderwerp: Ervaringen cake pop maker

De titel zegt het al.
Ik heb een opdracht om voor een bruiloft 70cake pops te maken, nu ga ik toch twijfelen om een cake pop maker te kopen (of misschien lenen.) ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met dit apparaat en de voor en nadelen en verschillen t.o.v. Het zelf maken van cake pops van cake en botercreme.

Hoor graag!

2

Re: Ervaringen cake pop maker

:Y niet twijfelen maar gewoon kopen!!! :Y 

Hij is echt super!

Liefs, Zanoni

3

Doen, supermakkelijk en heerlijke cake pops. Kun je niet tegen op draaien.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

4

Ik zit er ook over na te denken m te kopen. Ik dacht met die cake pop  molds moet t ook wel lukken maar t was niet lekker en een hoop werk heb alles uiteindelijk in de kliko gegooid.

Ik had alleen nog een vraag ik zie wel eens van die cake pops met roosjes en bloemetjes erop. Deze zijn toch gewoon van fondant gemaakt en er op "geplakt"

Groetjes

5

Mij lijken het juist van die droge (smakeloze) biscuitbollen uit de electrische.
Of maken jullie allemaal cake met choco erom heen ?

Mij lijken ze dus echt smakelijker met creme er door heen geroerd en zelf gedraaid.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

mamski schreef:

Mij lijken het juist van die droge (smakeloze) biscuitbollen uit de electrische.

Mij lijken ze dus echt smakelijker met creme er door heen geroerd en zelf gedraaid.

Ik neem het recept wat in het boekje staat wat er bij zit en zijn zeker geen droge ballen, ze smaken erg lekker

7

mamski schreef:

heeerlijk lekkere cake!! En dan het liefst met candy melts, jammie!

Liefs, Zanoni

8

Hier nog een fan van de cakepop maker. Makkelijk en lekker!

9

ik vind hem super...
de ballen maak ik van cupcake mix .... lekker verschillende smaken met patidess erdoor... ik maak ze ook vaak met de hand met bisquit en creme... ook die zijn lekker maar wel machtig...
Dus de wens is afhankelijk van de klant...
Ik heb vandaag een stuk of 100 met de cakepop maker gemaakt en dat gaat supersnel en ze zijn zo yummie....alleen de geur al :P

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

10

Vandaag weer 3 ladingen gemaakt, ik vind het een super apparaat!
Vandaag lollies gemaakt met melkchocolade en vrolijke dips.

What doesn't kill you, makes you stronger

11

Niet twijfelen hoor, ook ik ben een fan!
Ik heb een cupcake recept van Rudolph gebruikt en dat werkte prima, daarna lekker chocolade erom en smullen maar.
Die ballen gemaakt van cake en botercreme... jakkes die zijn hier in de kliko belandt dat wil ik niemand aan doen  :nooo

It's just a piece of cake

12

ieders zijn smaak dus.

Ik heb een vraagje, krijgen jullie ook zulke donkere cakeballetjes uit de cakepopmaker? ik laat ze er eigenlijk best wel kort in zitten, maar met 5 minuten zijn ze al aardig donker.

13

Zanoni schreef:

:Y niet twijfelen maar gewoon kopen!!! :Y 

Hij is echt super!

:Y  :Y  :Y

14

kity schreef:

ieders zijn smaak dus.

Ik heb een vraagje, krijgen jullie ook zulke donkere cakeballetjes uit de cakepopmaker? ik laat ze er eigenlijk best wel kort in zitten, maar met 5 minuten zijn ze al aardig donker.

Ik doe ze 3,5-4 minuten en draai ze dan om. Geen heel donkere balletjes maar keurig mooi 'op kleur' en lékker gaar!

Ik wil vandaag/morgen eens proberen wat smaakstoffen van LorAnn door de cakemix te doen, moet ook lukken....  :9

15

Wat is donker..?
Bij mij zijn ze cakebruin dus zoals de buitenkant van een cake eruit ziet zo zien mijn balletjes er ook uit.
Mischien moet je eens proberen ze iets korter erin te doen en kijken of ze dan ook al gaar zijn?

It's just a piece of cake

16

Ik ben absloute fan van de cakepopmaker.
Had voordien 1x de zelfgrolde versie gemaakt en vond dit niet te eten. Nu gebruik ik gewoon de cakemix en candy melts, heerlijk !

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

17

Ik weet niet waar ik mijn vraag kan stellen, dus vandaar even hier.
Ik heb gisteren de cake pop maker gekregen. Ben er erg blij mee en meteen aan het bakken geslagen. Ik heb biscuitmix van Funcakes gebruikt. Maar het lukt me nog niet helemaal.

Zodra ik de mix in het apparaat schep gaat het meteen rijzen. Als ik bij de laatste ben, zijn de eerste al een stuk omhoog gekomen en dan lopen ze over. Wanneer ik hem dan dicht doe lijkt het wel of ze verder niet goed omhoog komen. De kant die onder zat is mooi rond, maar de bovenkant blijft klein en plat.
Omdraaien heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte niet. Heeft iemand tips?

18

Ja, bakken met de cupcake mix van FunCakes. Althans, dat doe ik en ik heb dat probleem niet. Ik vul dus met die mix, die ik eerst in een spuitzak doe. Met een spuitzak kan je snel en precies vullen.

Veel succes & plezier!

19

ik ben nog vol afwachting wanneer mijn cake-pop maker binnenkomt, heb er namelijk ook een besteld, leek me zo makkelijk en niet minder lekker dan gewone cake lijkt me.

kan haast niet wachten om er mee aan de slag te kunnen

20

vrolijk apparaat is het zeker, kreeg hem gisteren binnen dus blij aan de slag.
Bij kwamen er niet meer dan poffertjes uit. :think:
Verbrand aan de randen en wit van binnen.
Vandaag maar een nieuwe poging maken.

21

hier ook een cakepop maker-aanhanger. werkt gewoon met cakebeslag in alle soorten en smaken.

Ik heb een poffertjesfles omgedoopt tot "beslagverdeler" (heb de dop iets verder afgesneden zodat er een grotere opening ontstaat). Werkt als een trein.

nee hoor, de enige cake pops de ik nog zelf draai zijn de oreo balls (oreo met monchou).

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

22

Inmiddels heb ik ook de donutmaker geprobeerd. Geeft heerlijke donuts van handzaam formaat. Zeker ook de moeite waard om te proberen.

Let's have Fun with Cakes! www.funwithcakes.be
Exclusief verdeler van de Annelies Van Tessel producten.

23

elisez schreef:

vrolijk apparaat is het zeker, kreeg hem gisteren binnen dus blij aan de slag.
Bij kwamen er niet meer dan poffertjes uit. :think:
Verbrand aan de randen en wit van binnen.
Vandaag maar een nieuwe poging maken.

mmmm ook lekker poffertjes.  ;)
Nee zonder dollen, ik denk dat je te weinig beslag in de holletjes hebt gedaan. Vullen tot aan de rand werkt bij mij.

groetjes Hanneke

24

geweldig apparaat!

Ik laat het apparaat eerst goed warm worden, dan holletjes van het apparaat insmeren met boter, nog even een minuutje dicht doen om 'm weer goed op te warmen

Ik heb de cakepopmix van babycakes, deze doe ik in een spuitzak en dan de cupjes vullen tot de rand, zeker niet minder!

Na anderhalve minuut even omdraaien en dan nog ongeveer anderhalve minuut in het apparaat laten en dan zijn ze klaar.

Vervolgens laat ik het apparaat voor de volgende lading weer even goed warm worden en insmeren en dan kun je ze weer vullen.

ben er erg tevreden over! :thumb:

25

wat bedoelen jullie met omdraaien? moet je de balletjes omdraaien of kan je de machine op de andere kant leggen (zoals bij wafelijzers)?