Onderwerp: Fondant-bloemetjes op toef?
Van het weekend ga ik wat cupcakes met een botercrème (mix) toef maken en op die toef wil ik graag bloemetjes doen. Maar smelten die bloemetjes dan niet????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Fondant-bloemetjes op toef?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van het weekend ga ik wat cupcakes met een botercrème (mix) toef maken en op die toef wil ik graag bloemetjes doen. Maar smelten die bloemetjes dan niet????
Nee hoor.
Ik heb zelfs al eens chocoladevlokken op de botercreme gedaan en die bleven mooi.
Dit is dus precies wat ik ook wilde gaan vragen toen ik net inlogde.
Je kan niet afsmeren met bcm want dan smelt je fondant, maar dan zie ik zovaak fondant bloemen ed op een toef, dus ik snap het niet meer.
ik maak altijd creme op basis van opgeklopt eiwit en doe altijd fondant decoraties erop en heb nog nooit gehad dat het smelt!
yakefrank schreef:Van het weekend ga ik wat cupcakes met een botercrème (mix) toef maken en op die toef wil ik graag bloemetjes doen. Maar smelten die bloemetjes dan niet????
Dit is dus precies wat ik ook wilde gaan vragen toen ik net inlogde.
Je kan niet afsmeren met bcm want dan smelt je fondant, maar dan zie ik zovaak fondant bloemen ed op een toef, dus ik snap het niet meer.
Ik snap het ook niet . Nou ja, ik ga het risico maar nemen.... Vandaag dus maar beginnen met een paar honderd bloemetjes............
Ik ben erg benieuwd Jacqueline, zou het fijn vinden als je even laat weten hoe het met de bloemetjes gegaan is in een toef vande mix.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Fondant-bloemetjes op toef?