1

Onderwerp: hoe plaats ik het op de goede plek?

ik wilde een vraag stellen over mijn taart maar dan komt er bij toptic  over de site te staan?? snap ff niet waar ik bij nieuwe berichten een nieuw bericht kan plaatsen groetjes monique

2

Re: hoe plaats ik het op de goede plek?

Je gaat in de juiste rubriek staan en kiest daar voor de optie 'nieuw onderwerp'. Bij twijfel over de juiste rubriek mag je altijd gebruik maken van het knopje 'melden' (rechtsonder in je bericht) zodat de moderators -indien nodig- je bericht kunnen verplaatsen. Zo blijft die enorme hoeveelheid aan kennis een beetje 'opgeruimt'  :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: hoe plaats ik het op de goede plek?

ok tnx...kga t gelijk proberen :)

4

Re: hoe plaats ik het op de goede plek?

Bedoel je met de juiste rubriek die  forum met reacties ernaast?

5

Re: hoe plaats ik het op de goede plek?

monique69 schreef:

Bedoel je met de juiste rubriek die  forum met reacties ernaast?

Als je in de kolom hier links klikt op 'forum' verschijnt er een lijst met allerlei subrubrieken, bijvoorbeeld ;'show off'. Hierin kies je dan bv voor taartenparade voor het laten zien van je gelukte taart.

Voor een vraag over een vulling ga je naar 'bakken en decoreren' en kies je voor de subrubriek 'bakken en vullen' enz. enz.

Snap je 'm?

En over dat andere topic moet  je je geen zorgen maken hoor, dat wordt 'vanzelf' verplaatst door de modjes.  :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Re: hoe plaats ik het op de goede plek?

dankje kheb t gevonden..is bij index :)

7 Laatst bewerkt door Sonj@ (20-02-2012 22:53)

Re: hoe plaats ik het op de goede plek?

Komt vanzelf goed  :) Ik snapte er in het begin ook heel weinig van, maar als je een slordige 3000 berichtjes verder bent word je er vanzelf handig in  :D  :D

* edit * oeps!! Al bijna 4000 berichtjes  :D  :D  :+

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!