1

Onderwerp: Kenwood - Cucina?

Mijn handmixer is aan zijn laatste adem toe en nu wilde ik de Kenwood Pattiserie aan gaan schaffen. Die is natuurlijk wel even wat duurder dan een handmixer. Toen kwam ik de mixer van Philips ( Cucina) tegen ( http://www.bol.com/nl/p/elektronica/phi … 900099)...

Is dit een goed ( en betaalbaar) alternatief voor de Kenwood of kan ik beter voor de Kenwood gaan?

2

Re: Kenwood - Cucina?

die lijkt mij niet stevig genoeg. Heb zo'n model van een ander merk gekocht voor mijn schoonzussen in het buitenland (iets beters was er niet te krijgen daar) en ze gebruiken hem alleen maar als handmixer (dus niet vastzetten). Mengkom van 3 liter lijkt mij ook aan de kleine kant.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

nee niet doen... ik heb ook n cucina maar is niet te vergelijkn met zon keukenmachine,
ik heb n km nog wat, in de reclame voor 200 gekocht en je krijgt er echt veel bij, ctruspers,blender,sapcentrifuge, foodprocessor...dus wel de moeite waard vind ik.
succes met je keuze!!!

4

Ik zou het ook niet doen.. Heb er ook zo een gehad. Het blijft een handmixer.. dus niet sterk genoeg. Ik heb op marktplaats een kenwood patticier gekocht en ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Echt... ze zijn hun geld waard!

SUCCES!

5

Dank jullie voor de reacties!

Ik heb vandaag via marktplaats een kenwood pattisserie op de kop kunnen tikken ( in nieuwstaat) dus ikke is blij!!

Ga morgen gelijk aan de slag :D

6

Sheep83 schreef:

Dank jullie voor de reacties!

Ik heb vandaag via marktplaats een kenwood pattisserie op de kop kunnen tikken ( in nieuwstaat) dus ikke is blij!!

Ga morgen gelijk aan de slag :D

leuk voor je! :thumb:

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

7 Laatst bewerkt door omakneeltje (14-01-2012 10:25)

pattisier, dames :)
een patisserie is een complete taartjeswinkel ;)

maar veel plezier ermee :Y

8

Heb ook een cucina handmixer maar hij is echt wel sterk... Klopt sommige dingen beter op dan mn patissier