126

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

Ik heb hem online gezet voor wie het wil proberen.
Dit is sure cuts a lot 2 van moterwaus  :thumb:
http://www.2shared.com/file/ZGN6Ch32/Cr … _Lot_.html

127

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

Geen key-generator nodig?

Ik ga kijken maar evelien, alvast enórm bedankt voor je tijd/moeite, mede namens mijn pubers....

128

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

annick67 schreef:

Geen key-generator nodig?

Ik ga kijken maar evelien, alvast enórm bedankt voor je tijd/moeite, mede namens mijn pubers....

nee is al allemaal veranderd door motorwaus (leuke naam :lol: )
hier werkt die goed maar nog niet met de cricut uit geprobeerd (staat nog vast op de duane  :s )

129

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

Ik ben aan het kijken, lijkt te werken. Nu op zoek naar de spatie en backspace binnen SCAL 2.....  :s (voel ik me een kluns dat ik dat niet zie....  :rolleyes:)

Vandaag gewoon een zwarte dag, die ik gauw (behálve dit wat na véle uren bloed zweet en tranen!) vergeten ga.......

130

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

Al gevonden!  :D

131

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

evelien1001 schreef:

Ik heb hem online gezet voor wie het wil proberen.
Dit is sure cuts a lot 2 van moterwaus  :thumb:
http://www.2shared.com/file/ZGN6Ch32/Cr … _Lot_.html

ik ben echt een digibee en een beetje blond maar hoe werkt dit verder op downloaden klikken en dan?

132

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

Hmmmm, ik denk, omdat de firmware is geupdate, hij nu daarom bij het snijden een onherroepelijke, lelijke streep door het ontwerp snijdt.

Weet iemand hoe ik de firmware weer terug kan zetten naar een eerdere versie die het wél goed doet?  :s  :think:

133

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

de firmware komt op het display te staan als je hem aanzet. Scal 2 werkt met firmware tot 2,35 las ik ergens (?)

Groetjes, Dorothea.

134

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

evelien1001 schreef:
annick67 schreef:

Geen key-generator nodig?

Ik ga kijken maar evelien, alvast enórm bedankt voor je tijd/moeite, mede namens mijn pubers....

nee is al allemaal veranderd door motorwaus (leuke naam :lol: )
hier werkt die goed maar nog niet met de cricut uit geprobeerd (staat nog vast op de duane  :s )


Je moet me eens zien motorrijden, dan wordt het ook duidelijk hoe ik aan die bijnaam gekomen bent  :D

135

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

ik heb eens gelezen dat als hij er een streep door cut komt het komt omdat je een trial versie hebt

liefs marieke

136

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

De mijn is zonder streep ;)

Groetjes joke

137

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

joke46 schreef:

De mijn is zonder streep ;)

Als je dit neerzet, zou je dan ook willen zeggen hoe dat zover komt? Ik bedoel maar, ik ben vást niet de enige die hier last van heeft en het heel graag anders wil......  :s

138

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

Dot schreef:

de firmware komt op het display te staan als je hem aanzet. Scal 2 werkt met firmware tot 2,35 las ik ergens (?)

Juist en dat is précies de reden dat ik kijk of de firmware ook downgradable is.

Maar ach, ik heb een boel cartridges en kom daar ook een heel eind mee voorlopig.... :)

139

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

annick67 schreef:
joke46 schreef:

De mijn is zonder streep ;)

Als je dit neerzet, zou je dan ook willen zeggen hoe dat zover komt? Ik bedoel maar, ik ben vást niet de enige die hier last van heeft en het heel graag anders wil......  :s



je hebt mail

Groetjes joke

140

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

Dank je wel!  :)

141

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

joke46 schreef:
annick67 schreef:
joke46 schreef:

De mijn is zonder streep ;)

Als je dit neerzet, zou je dan ook willen zeggen hoe dat zover komt? Ik bedoel maar, ik ben vást niet de enige die hier last van heeft en het heel graag anders wil......  :s



je hebt mail

Mag ik zeggen, nou ja ik zeg het gewoon: dit vind ik nou 'onbeschoft'. Behoeft verder geen uitleg neem ik aan. En nee ik heb het niet nodig, verbaas me alleen.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

142

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

ik eigenlijk ook een beetje
heb het proggie van dit topic ook gedownload.....

143

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

smarianne schreef:

ik eigenlijk ook een beetje
heb het proggie van dit topic ook gedownload.....

Snap niet echt wat er aan de hand is  :rolleyes:
maar ja buiten dat om, werkt het? de scal van moterwaus? die ik dus voor haar online heb gezet, of krijg je met deze een streep er doorheen??

144

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

durf niet aan om te bekijken en uit te proberen evelien. Zat Annick haar ervaringen af te w88

145

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

smarianne schreef:

durf niet aan om te bekijken en uit te proberen evelien. Zat Annick haar ervaringen af te w88

ah ja als het een proefversie zou zijn zou je toch een melding krijgen? volgens mij werkt het gewoon goed als kan ik het niet uit proberen aangezien mijn cricut nog altijd vast bij de duane staat  :grr:

146 Laatst bewerkt door Soesie (20-12-2011 14:15)

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

foutje.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

147

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

smarianne schreef:

durf niet aan om te bekijken en uit te proberen evelien. Zat Annick haar ervaringen af te w88

Ja dág ik ga die van mij niet als proefkonijn (nog meer) verpesten....  :P  :lol:

Hij staat aan de kant even, te druk.

148

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

evelien1001 schreef:
smarianne schreef:

ik eigenlijk ook een beetje
heb het proggie van dit topic ook gedownload.....

Snap niet echt wat er aan de hand is  :rolleyes:
maar ja buiten dat om, werkt het? de scal van moterwaus? die ik dus voor haar online heb gezet, of krijg je met deze een streep er doorheen??

Streep erdoor......  :s

149

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

annick67 schreef:
evelien1001 schreef:
smarianne schreef:

ik eigenlijk ook een beetje
heb het proggie van dit topic ook gedownload.....

Snap niet echt wat er aan de hand is  :rolleyes:
maar ja buiten dat om, werkt het? de scal van moterwaus? die ik dus voor haar online heb gezet, of krijg je met deze een streep er doorheen??

Streep erdoor......  :s


Oh echt? MOTERWAUS waar ben jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???????????  :lol:  :lol:

150

Re: Cricut cake: tips 'n tricks

Ik heb nergens last van, dat heb ik ook laten zien met mijn mickey. Daar zaten dus geen strepen doorheen. Heb nog wel een andere link voor iedereen die met die andere versie problemen hebben die door een vriend van mij gedownload is.www.filecrop.com/31812606/index.html
Deze is wel moelijker met installeren  maar werkt goed en heb ik zelf uitgeprobeerd. Heb ook van veel mensen die ik de link gemaild hebt nooit gehoord dat deze problemen geeft.