Onderwerp: Shaun het Schaap naar voorbeeld van Feija
Zoals Feija in haar verhaal al schreef..... wat een project!
Feija, dank je wel dat we 'm mochten namaken.
Erg leuk om te doen maar wat een ramp!
De man van Ties was afgelopen woensdag jarig en wilde graag een Shaun taart.
Feija had al gezegd dat de schapen erg zwaar waren en door de taart zakten dus hebben wij een andere schaapvulling bedacht.
Wij dachten het ei van columbus gevonden te hebben om de schapen van Merengue (ei-wit schuim met suiker) te maken zodat ze wat lichter zouden zijn. Mijn moeder heeft geholpen om balletjes te rollen en ik heb ze er op geplakt. Tot zover ging het perfect. Hoofdjes boetseren, ging ook goed... nu de hond, lichaam en armen en benen ging ook goed, toen z'n hoofd... hmmmmmmmm 4x opnieuw gemaakt, maar toen was ik tevreden. Om 1.00 uur 's-nachts klaar dus gauw naar bed.
Volgende ochtend krijg ik een paniek telefoontje van mijn man dat er iets uit de kast is gevallen op de "drogende hond" of hij een hoedje had? Z'n kop lag er iig af. sh...t, maar ja niets aan te doen.
Toen ik thuis kwam had hij iets meer schade dan ik dacht maar het viel goed te herstellen. Moest de oren en ogen opnieuw maken.
We hadden ook bedacht om een karton te maken waar de schapen op zouden staan. Tja uiteindelijk lag hij nog bij Ties in de kast.
Sorry voor het lange verhaal en alvast bedankt voor het kijken.
Liefs, Ricky