1 Laatst bewerkt door kimvanderloop (04-02-2012 20:47)

Onderwerp: sweet 13 taart met bloemenrand

gevuld met witte chocolademousse en frambozen.
voor het eerst bekleed met marsepein. dat is wennen zeg, kreeg de plooien wel veel beter weg dan met fondant maar het uitrollen koste me erg veel moeite en ik moest ook veel meer gebruiken dan bij fondant.
ook nog een tip gevraagd: tussen de bloemen van de bloemenrand zie je best veel rode marsepein doorheen, is daar een makkelijke oplossing voor om dat te veranderen,(of is dat niet storend en ligt het aan mij hihi) heb namelijk niet alleen maar platte bloemen gebruike maar veel verschilende soorten en maten.alle tips zijn welkom
http://3.bp.blogspot.com/-m1ANk6bD44M/TwiubOdMWLI/AAAAAAAACDY/3QMUszPkED8/s1600/taart+sjaantje.png

groetjes kim

2

Re: sweet 13 taart met bloemenrand

Leuk druk taartje! Ik vind de ruimtes tussen de bloemen niet storend, je zou eventueel wat groene blaadjes er tussen kunnen doen een volgende keer, heb je meteen wat frissere kleurtjes ertussen.

3

Re: sweet 13 taart met bloemenrand

Je zou de bloemen wat meer  half over elkaar heen kunnen leggen(of inderdaad wat groen ertussen).  Ik denk dat dat wel mooier staat. Nadeel is wel, dat je dan wel een erg dikke laag fondant/marsepein krijgt. De meeste mensen vinden dat niet heel erg lekker. Dus het is maar waar je voor gaat. Leuk, of lekker.