1

Onderwerp: Graag extra persoonlijke info bij profiel

Hallo,

Ten eerste wil ik zeggen dat ik al veel aan dit forum gehad heb en er erg blij mee ben.
Ik zou het echter wel op prijs stellen als je bij je profiel wat meer over jezelf zou kunnen vertellen.
Hierbij denk ik bijv aan:

Wie ben ik,
Wat ben ik, (moeder, vader, vrijgezel, beroep, enz.)
Hoe lang bak ik al en hoe vaak,
Wat bak ik dan zoal,
Waar ben ik goed in en waarin niet,
Wat vind mijn fam. vrienden en kennissen hiervan,
Wat wil ik nog bereiken / leren,
enz enz.

Kortom een Tabje met optionele persoonlijke informatie.

Bij voorbaat dank,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

2

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

Dat is inderdaad een leuk idee  :Y  :thumb:

3

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

Dat kun je toch kwijt in het voorstelbericht, een speciale rubriek daarvoor?  :think:

4

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

Karin09 schreef:

Dat kun je toch kwijt in het voorstelbericht, een speciale rubriek daarvoor?  :think:

Dat kan wel maar dan sta je binnen no time op pagina 20 of hoger waar bijna niemand meer kijkt.
Als het in je profiel staat kan iedereen er direct naartoe als ze de naam bij jouw berichtje klikken.

Is dus een heel verschil.

Gr,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

5

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

JPS schreef:

Wie ben ik,
Wat ben ik, (moeder, vader, vrijgezel, beroep, enz.)
Hoe lang bak ik al en hoe vaak,
Wat bak ik dan zoal,
Waar ben ik goed in en waarin niet,
Wat vind mijn fam. vrienden en kennissen hiervan,
Wat wil ik nog bereiken / leren,
enz enz.

Persoonlijk zou ik dat dan niet invullen :+ . Ik heb niet voor niets een naam gekozen zodat niemand weet dat ik het ben.
Zeker niet toen ik net nieuw was.

Wat ik ben doet niet ter zake voor mijn taarten en hoe lang moet ik dan elk jaar weer bijwerken, enz.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

JPS schreef:

Dat kan wel maar dan sta je binnen no time op pagina 20 of hoger waar bijna niemand meer kijkt.
Als het in je profiel staat kan iedereen er direct naartoe als ze de naam bij jouw berichtje klikken.

Is dus een heel verschil.

Gr,
John.

Als ik wat meer wil weten, klik op je naam, vervolgens op je onderwerpen en kijk dan bij één van je eerste topics. Dat is dan 'ons kent ons' meestal. Voor degene die meer van je willen weten is het dus echt maar een paar klikken verder.

Maar buiten dan, en ik val wellicht in herhalingen: de forumsoftware is aan vervanging toe; ik doe momenteel echt alleen maar onderhoud en voeg geen nieuwe functionaliteit toe. Zodra ik tijd heb om iemand te zoeken die het voor me kan doen (een php-programmeur), hoop ik dat ook te kunnen doen; het financiële deel staat al grotendeels gereserveerd...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

Marianne schreef:
JPS schreef:

Dat kan wel maar dan sta je binnen no time op pagina 20 of hoger waar bijna niemand meer kijkt.
Als het in je profiel staat kan iedereen er direct naartoe als ze de naam bij jouw berichtje klikken.

Is dus een heel verschil.

Gr,
John.

Als ik wat meer wil weten, klik op je naam, vervolgens op je onderwerpen en kijk dan bij één van je eerste topics. Dat is dan 'ons kent ons' meestal. Voor degene die meer van je willen weten is het dus echt maar een paar klikken verder.

Maar buiten dan, en ik val wellicht in herhalingen: de forumsoftware is aan vervanging toe; ik doe momenteel echt alleen maar onderhoud en voeg geen nieuwe functionaliteit toe. Zodra ik tijd heb om iemand te zoeken die het voor me kan doen (een php-programmeur), hoop ik dat ook te kunnen doen; het financiële deel staat al grotendeels gereserveerd...

Mocht je voor het financiële gedeelte iemand zoeken, ik ben beschikbaar  ;)

Groetjes Erna

8

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

Ottolien schreef:
JPS schreef:

Wie ben ik,
Wat ben ik, (moeder, vader, vrijgezel, beroep, enz.)
Hoe lang bak ik al en hoe vaak,
Wat bak ik dan zoal,
Waar ben ik goed in en waarin niet,
Wat vind mijn fam. vrienden en kennissen hiervan,
Wat wil ik nog bereiken / leren,
enz enz.

Persoonlijk zou ik dat dan niet invullen :+ . Ik heb niet voor niets een naam gekozen zodat niemand weet dat ik het ben.
Zeker niet toen ik net nieuw was.

Wat ik ben doet niet ter zake voor mijn taarten en hoe lang moet ik dan elk jaar weer bijwerken, enz.

Yep, geldt voor mij ook.

9

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

Oke oke, was maar een idee.

Van mij mag iedereen alles weten behalve m'n pincode dan  :D
Maar als er geen geld, tijd en niet genoeg animo voor is dan zij het zo.

Ben allang blij dat ik nu hier anderen om raad kan vragen en met mijn eigen beperkte kennis beginners kan helpen.
Ik hoop hier in ieder geval nog heel veel te leren en kennis te delen.

Suc6 verder met het beheer van de site.

Gr,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

10 Laatst bewerkt door JPS (04-11-2011 12:13)

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

1 keer te veel geklikt. Sorry.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

ik vind het wel een leuk idee!

12

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

Ik vind het ook wel leuk hoor ;)

13

Re: Graag extra persoonlijke info bij profiel

JPS schreef:

Van mij mag iedereen alles weten behalve m'n pincode dan  :D
Maar als er geen geld, tijd en niet genoeg animo voor is dan zij het zo.

Het geld is er dus wel (bijna). Maar ja, die tijd hè... ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag