Mirie schreef:Vandaag heb ik de cake pop maker over kunnen nemen van iemand. Helemaal blij mee, vanmiddag gelijk uitgeprobeerd en iedereen hier in huis vond ze lekkerder dan de gedraaide balletjes. Minder massief en zwaar.
De gebruiksaanwijzing heb ik er niet bij gekregen.
Al bakkend kwamen er wat vragen:
- Hoe doe ik het beslag het handigst in de cake pop maker. Nu met twee lepeltjes erin gedaan. Volgende keer wilde ik een spuitzak proberen. Hoe doen jullie dat?
- Moet het apparaat eerst warm worden en dan het beslag erin?
Of beslag in het koude apparaat en dan de stekker in het stopcontact?
- Mijn pops waren aan de linkerkant van het apparaat veel lichter van kleur. Ook gaar, hoor en met chocolade zie je er niets meer van. Maar herkent iemand dit?
Ik heb hem gisteravond voor het eerst gebruikt en het beslag van het boekje gemaakt, maar vond ze nogal klef van binnen, dus ga vanmiddag die van funcakes proberen, heb net een zak gekocht bij de Jamin.
Ik had het eerst ook met een spuitzak gedaan, maar omdat het beslag zo dun was, kwam het er nogal snel uit, dus later met eetlepel gedaan en dat past er ook precies in( eetlepel beslag) Je moet wel eerst het apparaat aanzetten, en als het ene lichtje uitgaat, dan is ie heet genoeg!!
De pops waren aan de ene kant donkerder van kleur, maar dat komt doordat ze daar het eerst in komen en dan draai je ze later om, en dan zijn ze voor het grootste deel al gebakken! Of bedoel je echt aan de linkerkant van het apparaat? Dan kan het zijn dat je misschien begonnen bent met de rechter kant te vullen, en voordat het beslag van alle pops erin zit, beginnen de eersten al te bruinen!!
Succes verder!
Groetjes Darlene