1 Laatst bewerkt door yakefrank (24-10-2011 10:19)

Onderwerp: (Sluik)reclame in postings

Het forum heeft duidelijke (en begrijpbare) regels wat betreft reclame voor andere bedrijven dan DLT-shop. Geen linken, geen vergelijkingen, etc. Nu valt het me op dat er regelmatig in postings van taarten e.d. wel gerefereerd wordt naar andere bedrijven. Moldje komt van dat shopje, bakmixje weer van een ander. Bij mij komt het dan zo over dat er alleen maar wordt geplaatst om die producten aan te kunnen prijzen en dit lijkt mij dus sluikreclame. Is dit wel de bedoeling?

Jacqueline

2

Re: (Sluik)reclame in postings

Fijn dat het je opvalt :) Als in: niet fijn dat het gebeurt, maar dat je het aangeeft. Wij proberen hier op te modereren, maar zien het niet altijd.

(Sluik)reclame van jezelf mag gewoon niet; maar als gewoon lid naar een ander lid aangeven waar iets vandaan komt, zonder linkjes, mag wel. We vinden dat we tips onderling niet kunnen verbieden en ik denk ook dat we dat niet moeten willen tegengaan.

Maar als het opvalt dat het altijd dezelfde is die naar dezelfde shop verwijst, dan gaan wij ons wel ook achter de oren krabben ;) Dus als jou zoiets opvalt, vinden we het wel prettig als je (je in z'n algemeenheid) daar even naar verwijst dmv het melden-linkje. Dan kunnen wij altijd even kijken waar het precies om gaat.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: (Sluik)reclame in postings

Hi,

dank voor je reactie. Ik heb je inmiddels ook gemaild.

Groetjes, Jacq

Jacqueline