1

Onderwerp: Topics verwijderen uit taartenparade als foto verdwenen is?

Ik merk helaas vaak dat bij veel topics (taartenparade en dergelijke) de foto's verdwenen zijn  :( . Er staat dan bijvoorbeeld dat de foto niet meer bestaat. Erg jammer. Dit forum bestaat uit vele, vele, vele topics en raakt dus overvol. Is het een mogelijkheid om die topics te verwijderen? Zonder foto's heb je nl niks meer aan die topics. Je plaatst een topic om je taart te showen, maar als een tijd later de foto verdwijnt omdat diegene bijv. de foto uit het internetfotoalbum Mijn Album heeft verwijderd, heeft dat topic gewoon geen nut meer.

Als ik op zoek ben naar bijv een sneeuwwitje-taart om inspiratie op te doen en dan 100 topics moet doorzoeken van wie er 20 al geen foto meer hebben, is dat heel storend en jammer van de tijd.

Ik vind het erg leuk om foto's van taarten te bekijken, maar als ik in een kwartier tijd 15 keer een topic open die geen foto meer heeft, dan gaat me dat wel storen.

Voor de rest vind ik het een tops-site hoor! Ik leer hier veel en doe veel inspiratie op.

2

Re: Topics verwijderen uit taartenparade als foto verdwenen is?

Die topics worden ook verwijderd als je de betreffende topics aan ons meldt........helaas kunnen wij niet met 1 druk op de knop zien in welke topics de foto's ontbreken.......

Dus: graag het meld-knopje gebruiken, dan verdwijnt het topic vanzelf  ;)

3

Re: Topics verwijderen uit taartenparade als foto verdwenen is?

Ok! Bedankt!