1

Onderwerp: met de hand op mixer?

Hallo allemaal!

Aangezien ik erg nieuw ben, heb ik een (newbie) vraagje. Ik zie dat keukenmachines best prijzig zijn. En aangezien ik altijd mooie dingen wil hebben, ben ik alweer geneigd om veel geld uit te geven. Ik snap dat een machine erg handig is wanneer je veel taarten gaat maken of in ieder geval regelmatig. Maar kan ik voor mijn eerste taart ook gewoon handmatig kloppen/mixen of is dat echt onbegonnen werk?

Groet!!

2

Re: met de hand op mixer?

In het begin deed ik het altijd met de handmizer maar hij kon dan net 1 taartje aan. Nu bak ik wel eens meerdere taarten achter elkaar aan en dan raakte hij oververhit, dus vandaar dat ik nu een kennie heb aangeschaft maar om te beginnen zou ik het gewoon proberen als het er mee lukt

3

Hoi,
Ik ben ook gewoon met de handmixer begonnen.
Nu heb ik inmiddels een clatronic bij de neckermann gekocht. Werkt erg makkelijk, nu ik hem niet meer vast hoef te houden.
Maar met de handmixer gaat het ook prima hoor!!

Groetjes Gerien

4

Ik neem aan dat je met "handmatig" wel een electrische handmixer bedoelt? Want helemaal zonder een electrische mixer zou ik niet zien zitten  :nooo .

Ik heb mijn eerste baksels ook met een gewone handmixer gemaakt, maar 10 minuten mixen met de handmixer vond ik toch wel irritant, dus heb ik tegenwoordig ook een staande mixer. Omdat het voor mij een hobby is en ik eigenlijk niet buiten het eigen gezin bak, heb ik niet gekozen voor een KA of Kennie, maar voor een kleiner/goedkoper alternatief (Bosch MUM4405).  :Y

En dat bevalt mij heel goed. Vooral het feit, dat ik hem aan kan zetten, ondertussen wat anders doen en dan 10 minuten later terugkomen - KLAAR!   :D  :D

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

:lol: Ik bedoelde inderdaad met hand  :o. Maar zo'n handmixer had ik nog niet aan gedacht! Daar kan ik wel ff snel een nieuwe voor halen en later overstappen op iets mooiers en handigers!

Wat een tips hier en snelle reacties! Thanx jullie!!

6

Timmo schreef:

:lol: Ik bedoelde inderdaad met hand  :o. Maar zo'n handmixer had ik nog niet aan gedacht! Daar kan ik wel ff snel een nieuwe voor halen en later overstappen op iets mooiers en handigers!

hahahahahah ik lach nu echt in deuk  :lol: Begin er niet aan!  :)

7

je hebt toch ook elektrische handmixers op een standaard? misschien ook een optie voor je

N-Joy Cakes

8

Timmo schreef:

oei nee daar zou ik idd niet aan beginnen, 10 min kloppen met de hand pffff

9

Haha, ik ga shoppen! Zo'n standaard lijkt me ook wel wat!