1

Onderwerp: Forum naam

Hoi iedereen ,

Toen ik hier mijn account aanmaakte gebruikte ik een oude bijnaam. Maar nu ik hier vaker actief ben zou ik graag een iets leukere naam willen. Is het toegestaan om een nieuw account aan te maken ?

Groetjes, Tjanie

Smart critiques, Stupid creates

2

Re: Forum naam

volgens mij kun je je naam gewoon veranderen als je naar je profiel gaat

Groetjes Marleen

Re: Forum naam

nou ja, tegenhouden kunnen we niet. Maar het is niet gewenst.
Je hebt nog niet zo veel berichten, hoe meer berichten = hoe bekender op het forum = hoe minder kans je hebt dat hij veranderd wordt, mensen weten namelijk niet meer wie je bent.
Je kunt Marianne even een mail sturen met je vraag.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Re: Forum naam

Dankjulliewel voor je snelle reactie ! ik zal het even vragen :$

Smart critiques, Stupid creates

Re: Forum naam

Ik hoop dat Marianne dit berichtje leest, ik heb haar nml al 2x geprobeerd te mailen, maar denk echt dat m'n mails niet aankomen (heb dat overigens ook al bij mails naar anderen gehad).

Ik ben hier gekomen als bruidje met als doel een mooi bruidstaart, verleid door alle mooie creaties, ben ik zelf ook een poging gaan wagen.. tja het virus heeft mij ook te pakken :D Inmiddels heb ik zelfs een website ChoiceTaarten.

Bruidje2012 past niet echt meer bij wat mijn doel is van dit forum.
Zou het aangepast kunnen worden naar ChoiceTaarten? ;)

Bedankt!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

6

Re: Forum naam

Ik heb één keer je mail ontvangen, gisterochtend, maar daar heb ik nog niet zoveel mee gedaan. Ik krijg zóveel mail, dat niet-spoedeisende mails (en soms ook helaas wel spoed-eisende mails O-) ) meestal bewaard worden tot ik even tijd heb - en daar gaat wel eens een dag of wat overheen :)

Morgenavond loop ik wat forum-naam-verzoeken na, dan krijg je als het goed is mail zodra ik iets gewijzigd heb.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7 Laatst bewerkt door ChoiceTaarten (29-11-2011 19:54)

Re: Forum naam

Prima. Hoeft ook zeker niet meteen! Maar had t idee dat m'n mail niet aangekomen was. Had t overigens zondagmiddag ook al gestuurd. Toen kreeg ik een foutmelding. Vandaar gister nog maar een poging gedaan.

Zie t vanzelf wel als t veranderd is.

Bedankt alvast

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina