Onderwerp: Sweet Sixteen (ik bedoel ook echt witte chocolade zoet) schoen
Mijn nichtje bereikte eindelijk de rijpe leeftijd van 16 jaar. Wij mochten wel komen, maar moesten wel voor half 7 weer vertrokken zijn, want dan kwamen haar vrienden. Stel je voor dat die je familie zien! De gevolgen zouden niet te overzien zijn. Enfin, braaf op tijd weggegaan.
Ik had de taart willen maken van witte chocolade fondant, maar kreeg dit niet voor elkaar. Geprobeerd de schoen hiervan te maken, maar het fondant en ik kregen ernstig ruzie. Het smaakt geweldig, maar ik heb het ermee werken zeker niet onder de knie.
De zijkant van de taart is gemaakt met een "transfersheet" Hier zit een print op, je giet er witte chocolade overheen en plakt het op de zijkant van de taart. Dit is het niet al te beste resultaat, maar het was ook maar een kwestie van proberen.

De vulling was witte chocoladepaste, witte ganache en afgesmeerd met vanillecreme.
De taart was wel errrrrrrrrrrug lekker!!
Cake It
PRACHTIG!
?????? Ik vind hem fantastisch!! Die print is ook helemaal te gek en als ik zie wat erin zit qua vulling zouden die vrienden van je nichtje willen dat je de heeeeele avond gebleven was om nog meer van dat lekkers te bakken volgens mij!!!

Was ie helemaal inelkaar gezakt...