1

Onderwerp: Gardes kapot

Hallo!!

Grote prolemen hier in de keuken! Er is een garde van mijn mixer kapot.. Weet iemand of ik gewoon nieuwe zou kunnen bestellen?
Ik heb helaas een 'merkloze' mixer, dus heb géén idee waar ik moet beginnen met zoeken!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!?

Groetjes Laura

I just love cake!
Groetjes Laura

2

Re: Gardes kapot

Ik denk dat je dan beter een nieuwe mixer kan gaan kopen. Die zijn tegenwoordig niet zo duur meer (mits je niet voor een Kenwood of KitchenAid gaat).

Vaak zijn losse onderdelen zoeken, kopen, opsturen duurder dan een hele nieuwe mixer. Lang leve de wegwerpcultuur :s

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

eventueel met je mixer naar de kringloop, soms liggen er kloppers, en heeul misschien past er iets van :/
en idd het beste is anders snel een nieuwe kopen ;)

T probleem is dat ik een super fijne mixer heb (past weer op een, tja, hoe noem ik dat, onderstuk) die heel goedkoop was en ik niet zoveel geld heb om weer een nieuwe te kopen.. Ben alleen bang dat ik pech heb..

Of dit is juist t punt waarop er eigenlijk tegen mij gezegd wordt dat ik iets minder taarten ed moet bakken..

Ik zal eens gaan sparen! ;)

I just love cake!
Groetjes Laura

5

waar heb je de mixer gekocht?

Bij de Kruidvat.. Voor heel weinig geld, daar kan ik dus ook niks mee maar t was super ding! Heb alleen op t moment niet veel geld voor een nieuwe mixer..

I just love cake!
Groetjes Laura

7

Gewoon even langs de kruidvat gaan ms kunnen ze je helpen

8 Laatst bewerkt door mrij (13-10-2011 07:26)

kijk hier eens

http://www.kruidvat.nl/domains/default/ … eling.aspx

denk dat dat de makkelijkste weg is, in de winkel weten ze dit soort dingen ook niet.

succes

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

Super!
Ik zal morgen eens bellen! Bedankt!

I just love cake!
Groetjes Laura