1 Laatst bewerkt door anaid_026 (01-10-2011 23:08)

Onderwerp: help! welk computersoftware cricut cake mini

Hallo allemaal,

Ik ben al de hele avond aan het zoeken maar krijg het antwoord niet helemaal duidelijk of het is inmiddels veranderd...en ben op zoek naar gewoon een simpel antwoord ;)

Als ik de cricut cake mini aanschaf->welk computer programma heb ik nodig en werkt als ik zelf afbeeldingen/plaatjes wil laten uit snijden?
Hoe werkt het bijgeleverde computerprogramma?

Heel graag meer uitleg hierover...

groetjes, Diana

Re: help! welk computersoftware cricut cake mini

Het werkt met een cardridge en hiervan zit er 1 bij

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

ik heb toen nagevraagd en volgens mij kunnen ze zowel groot als klein niet aangesloten worden op de computer.

Jawel hoor, als je een programma daarvoor hebt. Je hebt scal en nog iets. Maar je garantie vervalt.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

5

dank je voor de antwoorden, ik denk dat ik voor een grote ga, ben aan het kijken op cricutmachine.com en daar staat de grote voor 129 dollar incl 4 cardridges!

groetjes, Diana