Onderwerp: vragen over aanpak bij mijn 1e trouwtaart...
hallo allemaal,
ik mag voor 21 april mijn eerste trouwtaart maken voor een internet-vriendin. erug spannend natuurlijk.
ik zit nu met een paar puntjes waar ik niet helemaal uit kom....
ze heeft gister van de locatie op zandvoort te horen gekregen dat ze wel koeling hebben voor de taart, maar dat hij wel in een taartdoos moet wegens de hygiene... ik ben ook uitgenodigd op de receptie waar ze de taart gaan aansnijden en had gehoopt de taart de avond ervoor of die ochtend helemaal klaar af te leveren. ik heb ook 2 kids bij me tijdens de receptie. ze zijn op die dag zo goed als 4 zijn, dus die kan ik niet zomaar alleen laten om ff tussendoor de taart te stapelen en te decoreren.... ze willen namelijk een boel rozen op de taart.
ik heb eventueel mijn moeder reserve staan om mee te gaan als babysit voor de kids ik weet namelijk pas half/eind februari of manlief vrij heeft/krijgt.
het wordt een taart van 3 of 4 lagen of 3 lagen met cctjes, daar was de bruid nog niet helemaal uit. (50 personen)
ik heb bakvormen van 20, 24, 26 en 28 cm dus zat te denken om een 32 cm te kopen... die past nog net in mijn oven dus dan gebruik ik de 20, 26 en de 32 cm...
ik neem aan dat anders de rozen niet mooi op de taart kunnen rusten.... toch??
iemand tips of ideeen hoe ik dit het beste kan aanpakken??