1

Onderwerp: maakt een kenwood echt herrie?

Hallo,

Ik heb een vraag ik bak graag cup cake's, muffins , taarten, deeg voor pizza enz.

Nu heb ik wat aan mijn handen waardoor ik niet meer zelf kan mixen, heb ik een kenwood en een kidchenaid classic gezien en die tot morgen apart laten zetten maar hij is 400 euro.

Ik heb ook gekeken voor eerst een kenwood qau prijs aantrekelijker maar ik heb gelezen dat die apparatenzo veel herrie maken klopt dit?
en soms de bodem nirt menen?
Kan je deze apparaten tillen van uit een open kast tegen over het aanrecht om te gebruiken?

Nu twijfel ik dus erg zouden jullie willen laten weten hoe jullie keuken aparaat bevalt?

bedankt alvast! Sorry dat dit het zoveelste topic hier over is maar het is zo lastig kiezen!!

Groetjes Ilse

Re: maakt een kenwood echt herrie?

Ik vind hem niet zo lawaaierig..hij maakt geluid maar geen herrie

Groetjes Natasja!

Dankjewel voor je snelle reactie!
Welke kenwood heb je en hoe tevreden ben je er veder over?

Groetjes Ilse

Ik heb een kenwood mx275 patissier!
Ben er super blij mee en zou echt niet anders willen!

Groetjes Natasja!

Ook ik heb sinds n paar weken de Kenwood Patissier, echt herrie maakt ie idd niet.
Hij is wel zwaar, maar gewoon te tillen!

Groetje Cindy

6

Ik heb ook een Kennie (prospero) en zou hem echt niet kunnen missen. Tillen is geen probleem, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat mijn man 'de herrie' ooit wel beu is hoor!

7

Mijn handmixer maakte meer, veel meer geluid!!

Groetjes Puck

8

Ik heb de major, en ik vind dat het heel goed mee valt kwa lawaai...

Ik heb de Kenwood, valt heel erg mee qua geluid. Mijn peuter van 3 was bang van mijn vorige mixer/keukenmachine, maar van de Kenwood heeft ze geen centje pijn.
Bij mij staat ie op het aanrecht. Hij is best wel zwaar en ik zou daar niet elke keer mee willen slepen, zeker niet als je iets aan je handen hebt.

10

Sinds heel kort heb ik een Kenwood Chef en kan niet zeggen dat 'ie herrie maakt. Geruisloos is het natuurlijk niet maar inderdaad maakte mijn handmixer meer herrie. Verder heb ik geen probleem met het niet meenemen van de bodem. Je kunt de kloppers makkelijk in hoogte afstellen. Ik heb er ook een flexiklopper bij die nog beter de bodem en wand meeneemt.

Ik heb mijn Kenwood (KMC510 zelfde als KMC560 maar ander kleurtje) via een webwinkel gekocht voor 279,00 inclusief blender en flexiklopper, hier in de winkel kostte deze machine 399,00 exclusief blender en flexiklopper. Even zoeken loont dus.

Succes met je keuze.

Groet Nicky

Mijn oude Kenwood Chef van 24 jaar oud maakt een k*lere herrie, maar hij doet het fantastisch!
Mijn nieuwe Kenwood Patissier maakt een stuk minder herrie, maar doet het ietsje minder goed :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

12 Laatst bewerkt door IlsevKlaveren (11-09-2011 12:25)

Lieve mede forumleden

Heel erg bedankt voor jullie reactie's!!
Ik heb er daar door toch nog extra overnagedacht om een kennie te kopen maar ondanks deze berichten ben ik sinds gisteren de trotse eigenaresse van een kitchenaid.

Groetjes Ilse

Gefeliciteerd! En veel plezier ermee!

Groetje Cindy

Veel plezier ermee!

Ik heb ook een kitchenaid, maar toen ik 2 weken geleden de kennie van Suuz hoorde, moest ik toch wel bekennen dat haar kennie minder herrie maakte als mij KA  :s

Dat is toch een taart waard?!