Onderwerp: Alsa mousse van de Makro
Weet iemand hoe stevig de Alsa mousse wordt? En of je er makkelijk een patidess smaakje aan toe kan voegen (aan de vanille/naturel variant).
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Alsa mousse van de Makro
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand hoe stevig de Alsa mousse wordt? En of je er makkelijk een patidess smaakje aan toe kan voegen (aan de vanille/naturel variant).
werkt prima
Dussss.... stevig en makkelijk op smaak te brengen met Patidess?
En lekker?
Hoeveel heb je er van nodig (gebruik je het met slagroom of melk of water?)?
Dussss.... stevig en makkelijk op smaak te brengen met Patidess?
En lekker?
Hoeveel heb je er van nodig (gebruik je het met slagroom of melk of water?)?
alle producten v/d makro hebben een bereidingswijze erop staan als je dit wilt bereiden in kleinere hoeveelheden dat moet je dus zelf uitrekenen betreft de patidess smaak doe er eerst 1 theelepel door dan proeven is dit nog niet juist dan net zolang theelepels bijvoegen totdat je de juiste smaak hebt
Taartenmarie schreef:Dussss.... stevig en makkelijk op smaak te brengen met Patidess?
En lekker?
Hoeveel heb je er van nodig (gebruik je het met slagroom of melk of water?)?alle producten v/d makro hebben een bereidingswijze erop staan als je dit wilt bereiden in kleinere hoeveelheden dat moet je dus zelf uitrekenen betreft de patidess smaak doe er eerst 1 theelepel door dan proeven is dit nog niet juist dan net zolang theelepels bijvoegen totdat je de juiste smaak hebt
Ik bedoelde meer hoeveel poeder heb je nodig in verhouding tot de slagroom... Dan kan ik het een beetje vergelijken met de bavarois van Zeelandia.
Bedankt voor je antwoorden. Met het gebruik van Patidess ben ik bekend.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Alsa mousse van de Makro