Onderwerp: notennoga
Ik heb aardig wat recepten waarvoor ik notennoga moet smelten. Ik heb werkelijk geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen! Enig idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » notennoga
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb aardig wat recepten waarvoor ik notennoga moet smelten. Ik heb werkelijk geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen! Enig idee?
Ehm... noga met noten erin? Weet niet zeker hoor, maar bij de snoepafdeling van de meeste supermarkten hebben ze dat wel, dacht ik. Je hebt wel verschil tussen zachte nog en harde noga...
Heb het alleen nog nooit in een recept gezien... geef anders eens een voorbeeld hoe het na het smelten gebruikt wordt??
Mijn collega dacht dat het wel eens om chocolade met praline kon gaan, zoals bijv. bonbonbloc. Ik ga het gewoon eens proberen.
Kom zojuist uit Duitsland terug en daar ligt het gewoon in de schappen.....
Maar wat is het nou? Harde caramel met noten erin?
Het zijn blokjes noga met noten erin. Ze verkopen het hier gewoon in de supermarkt. Volgens mij ook bij de lidl.
Het zit in kuipjes! ik heb nog geen kuipje opengemaakt, maar het lijkt op een soort chocopasta die je zowel kunt 'raspen' als kunt smelten
Het zit in kuipjes! ik heb nog geen kuipje opengemaakt, maar het lijkt op een soort chocopasta die je zowel kunt 'raspen' als kunt smelten
Dit is idd zo ongeveer hoe de notennoga die ik gekocht had eruit zag. Maar de mijne zat in een pot. Ik denk dat Carin 'gewone' noga met noten erin bedoelt, dat kun je idd in elke supermarkt kopen. Maar notennoga is een soort pralin
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » notennoga