1

Onderwerp: Welke keukenmachine? Phillips / kenwood?

Ik ben opzoek naar een keukemmachine dat zowel kneed als mixt. Iemand die ervaring heeft met de Phllips hr7775 en de kenwood mx721.

2

Re: Welke keukenmachine? Phillips / kenwood?

:grr:

3

Ik heb zelf de Kenwood mx721 en ben er erg blij mee. Mijn biscuitbeslag komt er luchtig uit. Vandaag ook pizzadeeg er mee gemaakt. Ik heb het alleen de ingrediënten laten mengen en daarna met de hand gekneed. De machine kon het goed aan, als het niet te hoge snelheid heeft.

groetjes Marlies

4

Hoi,

Ik heb de Phillips hr7775 en ben er super tevreden mee!

Mijn biscuitbeslag komt er ook perfect luchtig uit en dan mix ik met dit apparaat niet eens op volledig vermogen want dan heb ik het gevoel dat hij opstijgt  :lol:

Ik heb 'm soms maar net op de helft staan van het volledige vermogen en mix dan wel de 10 minuten.

Ik vind wel dat hij veel geluid / herrrie maakt, maar dat lijkt me logisch, en dat heb ik ook wel gehoord over een kenwood.

Ik heb voor deze gekozen omdat ik de blender ook veel gebruik en de vele andere dingen die erbij zitten wil ik ook gaan gebruiken.

De k klopper( heet die geloof ik) heb ik nog niet gebruikt, ik heb alleen de ballon gardes ( het zijn 2 kleinere gardes ipv 1 grote)gebruikt.

Ik ben er super tevreden mee! :thumb:

Succes met je beslissing!

Groetjes Marijke

5 Laatst bewerkt door Marijke1981 (01-09-2011 16:06)

En heb je al een keuze gemaakt?

Groetjes Marijke