Onderwerp: Help!!! wat moet ik nou kiezen?
Lieve allemaal,
ik heb een paar weken terug voor het eerst een taart gemaakt met marsepein. En nu......heb ik de taartenkriebels! Ik wil heel graag meer aan de slag en veel oefenen met taarten. Daarom zat ik op de webshop te kijken wat er allemaal te koop is en het probleem begon al bij de bekleding voor de taart....
Ik heb dus geen idee of ik moet kiezen voor marsepein of fondant, heb al veel info gezocht en het forum doorgespit maar het enige verschil wat ik zie is hoe het gemaakt wordt......Waarom kiezen jullie voor het een of het anders? Is er verschil in smaak bijvoorbeeld en is het een makkelijker dan het anders? Please help !?!
Dan nog een vraagje: als ik gekozen heb voor marsepein of fondant....hoe bepaal je dan of je alle kleuren gaat kopen of dat je kleurstoffen gaat gebruiken om je witte marsepein/fondant te kleuren???? Wat doen jullie? En is het kleuren makkelijk?
Verder vroeg ik mij af hoe lang alles houdbaar is, dus ook de kleurstoffen en grootverpakkingen van marsepein/fondant. Doe je daar lang mee?
Ow ik zou al zo ontzettend geholpen zijn als iemand mij antwoord op deze vragen kon geven,
TNX alvast!
liefs Nicole