1

Onderwerp: Vraag kenwood pattisier

Hoi iedereen !

Ik heb de kenwood pattisier een tijdje geleden aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Maar soms lijkt het wel of hij een soort van 'doorschiet' ikw eet niet hoe ik dit goed kan omschrijven maar hij maakt eerst een constant geluid en dan schiet hij even door... Hebben jullie dit ook of ligt dit aan mijn mixer ?

Alvast bedankt voor alle hulp !

Groetjes, Tjanie

Smart critiques, Stupid creates

2

Re: Vraag kenwood pattisier

Nee is normaal!
Dan past de moter zich aan, aan het geen wat ie aant mixen is. ... Weet niet goed hoe ik t moet uitleggen...

3 Laatst bewerkt door XEsterX (13-08-2011 17:58)

Ik heb dat dus ook,gelukkig is het niks ernstigs haha
Bedoel mijn kenwoord heeft dat ook  :lol:

If life gives you lemons, make lemonade!

4

oh gelukkig ik vond het al zo raar. :D maar klopt het ook dat het meerdere keren gebeurd onder het mixen ?

5

Jep, hier hetzelfde ook meerdere keren, niks aan de hand :)

Say YES with joy. Say NO without fear.

6

Hier ook het 'doorschiet' geluid. Dacht ook eerst dat ie niet goed was, maar het schijnt juist te horen. Hij past de snelheid aan aan de dikte/stugheid van wat je aan het mixen bent.
Dus geen zorgen! Hoort erbij.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

7

Nou hoort er bij, niet helemaal, ik dacht dat ook tot mijn kennie het niet meer kon regelen en hij meteen op hard ging (zelfs nog harder) en hij dus niet meer stopte! Dus kapot en het schijnt dat er veel dat probleem hebben.

Het was eerst ook ligt dar door schieten tot het steeds vaker voor kwam en sneller achter elkaar, hij bromt dan ook wat harder, paar dagen later kreeg ik dus dat probleem.

Nu heb ik een nieuwe (want de vorige had ik nog maar 3 maand en een stuk of 50 taarten mee gedaan).
Maar deze begint ook.

Dus ik zit te denken aan een hele andere te kopen, blijkbaar kunnen ze het niet hebben dat vele bakken.

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

8

Idd zou ik bij 50 taarten per 3 maanden voor een zwaardere versie gaan.

9

In de beschrijving van de Kennie staat ook dat het heel ormaal is:

'De mixer is uitgerust met een elektronische snleheidsregeling die speciaal werd ontworpen om een constante snelheid bij verschillende belastingen te handhaven. Zoals bij het kneden van brooddeeg of wanneer eieren aan een cakemix worden toegevoegd. Daarom is het mogelijk dat u tijdens de werkeing snelheidsvariaties hoort, aangezien de mixer de snelheid automatisch aan de belasting en aan de gekozen snelheid aanpast. Dit is normaal.'

Groetjes Puck

10

De mijne doet het ook, ik hoop maar dat het zo hoort

11

Weet iemand of ze hem nog hebben in de Makro? Eventueel terug in de aanbieding??? :)

12

Volgens mij hebben ze hem altijd gewoon... Ik heb hem namelijk ook bij de makro gekocht : ) Maar volgensmij is hij op dit momment niet meer in de aanbieding....

13

ok :)

14

Hij is niet in de aanbieding, maar ze hebben m voor 165 euro incl.

15

Goed om te weten want wij komen normaal nooit in de Makro